Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hyller på stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 20:10   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hyller på stua

Vi trenger noen hyller på veggen i stuen til å ha litt telys i, og litt annet stæsj.
Har lyst til å kjøpe dette til mannen til jul egentlig. Men vet ikke helt hvor jeg skal lete.
Liker denne typen hyller:

Men syns disse kanskje er hakket for dype. De er 31 cm i dybde. Kunne også tenkt med noen som var litt rimeligere i pris.

Vi bor i et hvitt hjem, og vurderer de også i hvitt for at innholdet skal bli fokuset og ike selve hyllen. Er dere enig? Eller burde jeg ha kjøpt de i sort i stedet? Er da litt redd for at det i hyllene skal forsvinne litt.

Vil gjerne ha de i finèr men malt finèr da.

Noen som har sett noe slikt noe sted?

Gammel 07-12-09, 20:10   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller på stua

De jeg har bilde aav er forresten fra Bolia

Gammel 07-12-09, 20:44   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

ellos har ,Skeidar har og sånne der.

Gammel 07-12-09, 20:51   #4
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søstrene Grene har noe lingnende for slikk og ingenting!

Gammel 07-12-09, 20:55   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Søstrene grene? Hva er det? :nysgjerrig:

Gammel 07-12-09, 20:58   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Fant hjemmesiden deres.
Men finnes det ikke noen sider der man kan se på produktene da? Fant bare kunstartikler jeg.

Gammel 08-12-09, 17:28   #7
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke om de har noen nettside, men de er veldig like de de har på sprell. (Men hvite)

Gammel 08-12-09, 23:52   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Perfekt!

Gammel 08-12-09, 23:55   #9
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Jeg har de Bolia-hyllene du har bilde av, men i svart. De er skikkelig lekre og i bra kvalitet, men jeg vil tro de er i dypeste laget til formålet ditt, altså telys og stasj. Vi bruker nemlig den store som vegghengt TV-benk og den lille som vegghengt bord ved en sofa. Som hyller et godt stykke oppe på veggen synes i alle fall jeg de blir for store og dominerende.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 00:02   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Ja, jeg tror også de blir for store til å ha oppe på veggen.
De fra Bolia kan bli aktuelle til tv-stæsj her også etterhvert.

De fra sprell så greie ut i størrelsen og. 20 cm dype, og den største var 49cm lang, så tror de blir fine.
Må høre med ei venninne i Oslo om hun kan dra og se på dem for meg. Om ikke noen her inne er der rett som det er da, og kan sjekke kvaliteten på dem...

Men hvite eller sorte da?

Gammel 09-12-09, 04:08   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

i og med at du bor i et hvitt hjem, har jeg gått for hvitt. Sort blir vel litt hardt, tenker jeg...

Gammel 09-12-09, 07:32   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Du tror det du også ja.
Jeg og tror det egentlig.

Gammel 09-12-09, 09:50   #13
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Hvite.

Gammel 09-12-09, 10:06   #14
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker at det bryter litt og ville hatt de svarte, men hvitt passer jo inn hjemme hos dere.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 11:00   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bokhyller.jpg (77,7 KB, 28 visninger)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 11:02   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten prikk like har de på Søstrene Grene, jeg antar at de er ganske mye billigere. De har faktisk også med malt innside, veldig stilig.

Gammel 09-12-09, 11:03   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der så jeg at Ekorn var milevis foran meg i tipse-køen.

Gammel 09-12-09, 11:04   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Søstrene Grene har noe lingnende for slikk og ingenting!

Jeg skulle akkurat til å tipse om dem. Jeg ELSKER Søstrene Grene.

Gammel 09-12-09, 12:40   #19
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Søstrene Grene = Oslo, ja? Hva er prisen der da? :gnien, men lysten:

Gammel 09-12-09, 12:41   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg har kun vært på Søstrene Grene i Stavanger og i Skien, men jeg antar at det er i Oslo også. Jeg tror jeg betalte 98 kroner for den største. Vi bruker dem som nattbord.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.