|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har din kjære vært på jobben din? | |||
Aldri |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 18,57% |
Et par ganger |
125 | 59,52% |
Innom ofte |
46 | 21,90% |
Deltakere: 210. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Det er mye man kan lure på. Idag når vi spiste middag skrøt Frøkna over at hun hadde vært på jobben min 3 ganger. Og så sa hun "Og du pappa har aldri vært der!" Og det er jo sant.... Selv om vi bare bor 4 minutter fra jobben og jeg er det på fjerde året, har han aldri satt sine bein der.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Det har han. |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, så seint som i dag, faktisk.
![]() |
![]() |
#6 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, men ingen av alternativene passer. Hun har vært innom én gang for å hente min gjenglemte mobil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært innom et par ganger.
![]() |
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ikke nåværende jobb, enda ...men der har jeg jo bare vært i overkant av en måned. Den forrige jobben var han innom i ny og ne.
![]() |
#11 |
Ferdig!
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?På den gamle jobben, ja. Det har også hendte også at en av barna var med på nattevakt og sov på sofaen der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært innom jobben min utenom arbeidstid - en helg da jeg skulle hente noe jeg hadde glemt - ellers har han ikke vært der. Ingen på jobben min har hilst på mr. Che
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Vi jobber samme sted, men ikke i samme avdeling eller bygning. Er ofte innom hverandres kontorer, og møtes ute på plassen for luftepauser (les kyssepauser, hihi). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært innom for å levere eller hente noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Min jobber en dag på samme sted som meg, så der treffes vi hver uke. Han har også vært innom kun for min skyld også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Et par ganger, det var da størstejenta var 8-9 måneder, han hadde permisjon og han takk oppom for amming før noen møter. Og det er tre år siden.
![]() |
#20 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?
![]() |
|
|