|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sugaraddict!
|
![]() Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Jeg har akkurat hengt opp adventestjerne, og julekalendern til sambo. Men det kommer ikke no julepynt opp hos meg før det begynner og nærme seg den 23 des.
Terroristen 25.03.09 ![]() Sist redigert av Hilda : 09-12-09 kl 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Og julestjerne er ikke julepynt, eller?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Kalender og adventstake only her også. Julepynt er lille julaften - basta bom. |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Du er helt sikkert normal.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Vi pynter ferdig til 1. søndag i advent, minus juletreet. Det blir pyntet 4. søndag i advent.
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Jeg har julestjerne og ungenes kalender. Etterhvert kommer det også noen julekort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Vi er på linje, tror jeg. Her er det advenststake, adventsstjerne og adventskalender. Intet annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Har ikke julepyntet ennå nei. Men, adventspyntet har jeg med adventsstaker og julestjerne. Ellers lilla over det hele. Lilla lys, lilla lysglass, lilla løper. Ja - også lyktenissen min da. Den står pent og pyntelig og hilser oss alle velkommen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Tja...vi har i grunn bare julestjerne og adventstake + noen julekopper og en rød skål på bordet. ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Veslemann her i huset syns vi har aaaltfor lite julepynt!!
![]() |
#12 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?
Her og. nesten hele gate er bedekket av julegardiner, nisser, nedspraya vinduer å blinkende julelys i hagen.
![]() |
#13 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Jeg har adventsstaken i vinduet, kalenderne til ungene og i stua har jeg bytta til røde gardiner. Julepynten kommer opp på lillejulaften etter at ungene har lagt seg og tas vekk igjen så fort som mulig.
![]() |
#14 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Vi henger opp adventsstjerne, noen kuler med lys og setter fram adventsstaken 1. søndag i advent. Resten av pynten kommer lillejulaften. Det er jeg vant til hjemmefra, og to uker med julepynt holder i massevis for meg.
![]() |
#15 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Røde gardiner og puter, adventstaker og lilla lys. Adventsstjernene har vi ikke funnet i år.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Her er huset pyntet i lilla fram til lille julaften!
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Jeg har ingen julepynt fremme, ikke en gang julestjerne. Vet ikke om jeg gidder en gang. |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Stjerner ol. må opp til første søndag i advent, det er i allefall tradisjonen her i heimen. Resten kommer sammen med juletreet natt til lille julaften som regel.
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Hva skuer mitt øye, forresten? Jo, jeg kjøpte en glitrende rein på Åhléns her om dagen, den fikk plass på fatet med stearinlys som står på stuebordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|