|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() JubalongJa, nå er Jubalong begynt på lørdagsbarne-tv igjen. På et annet forum jeg er på har vi en tråd om det, og det viser seg at i tillegg til at de voksne synes det er fælt, er det omtrent ingen av ungene heller som gidder å se på det - uansett om de er 2 eller 5-6 år.
![]() |
#2 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: JubalongVi har sett på det et par ganger, jeg synnes det er bare teit.Like teit som en del av folkene sm er på barnetv på hverdagene og. Bare tull og fjåtteri.
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: JubalongIngen av barna her heller er spesiellt glad i Jubalong. Jeg liker det definitivt IKKE |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JubalongVi liker heller ikke jubalong, vi voksne aller minst kanskje. Og savner Barnas supershow.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: JubalongHer er heller ikke Jubalong populært. Storebror var veldig klar i sin tale: "Sånn barne-TV liker jeg ikke!".
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JubalongJeg har egentlig ikke sett det så jeg har ingen formening. Men, jeg vet det sto på her i går med 3 barn i alderen 2-5 år og alle satt klistra foran skjermen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: JubalongJeg har ikke sansen for det programmet, men vesla synes å like det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JubalongIgår var vel første gangen B så ett helt proga a Jubalong, men da var han også trøtt og det tror jeg var grunnen. For ellers vil han ikke se på det. Personlig syns jeg det er ganske talentløst hele opplegget.
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: JubalongVesla syns det er morsomt tror jeg. Jeg syns det er skikkelig teit, men antakelig er jeg ikke i målgruppen.
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: JubalongBåde jeg og mannen synes ikke no om det programmet. Ikke Christian heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JubalongEr det det som går på lørdagen? Jeg har ikke sett det, men da barne-tv begynte i går var jentungen rask til å si at dette ville hun såvisst ikke se på. Vi satte på SVT1 i stedet for, der var det Snømannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: JubalongVi syns ikke det er så kjekt heller. snuppa ser på innimellom men hun syns det er mere gøy å telle tærne sine enn å se på hun irriterende dokka med skjingrestemmen..
![]() |
#16 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: JubalongJeg synes det er idiotisk og rotete. Skjønner ikke hva de vil med det. Guttungen ser på, men viser ikke noen særlig begeistring.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JubalongLillesøster elsker det! Jeg må innrømme at jeg ikke har sett det enda... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JubalongJentene her ser ut til å synes det er ålreit, men jeg syns det blir slitsomt. Men synes ikke så mye om barna supershow heller jeg da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Viser tenner
|
![]() Sv: JubalongNå er vel neppe jeg i målgruppen, men jeg liker det ikke. Jentene på 7 og 2,5 så på det i går, men lillesøster satt for det meste og lekte med en dukke. Vi er alle sammen glade for at Uhu har begynt på nytt, og ellers savner vi "Tromsø-barnetv" (Fia i filmhuset, Midt i planeten og Ugler i mosen).
![]() |
#20 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: JubalongPropellen bryr seg ikke om Jubalong, og jeg syns det bare er teit.
![]() |
|
|