|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Hvilken planløsning skal vi gå for? | |||
Eksisterende planløsning |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Alternativ planløsning |
2 | 40,00% |
Annet |
2 | 40,00% |
Deltakere: 5. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Vi har kjøpt oss leilighet, med det som vi egentlig synes er en god planløsning. Eneste som mangler er en kontorplass (jeg er student, og det hadde vært fint med en bedre mulighet til å studere hjemme), men siden stuen er så stor har vi tenkt at vi nok skulle få til en løsning der (dele av med en bokhylle eller lignende). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Ingen som har noen synspunkter eller kommentarer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Jeg må få den gamle planløsningen tegnet opp for å sammenligne tror jeg. Mye enklere å se på de to bildene enn å lese en beskrivelse.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Hm, vanskelig å si.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Vi har et soverom på ca 7-7,5 kvm og det er så lite at det er helt ubrukelig for ungene nå som de er store (les: ute av sprinkelseng og ønsker å leke på rommet). Jeg har det rommet; det går akkurat å trøkke inn ei dobbelseng i et hjørne men da er det knapt plass til å snu seg, og jeg ligger rett under vinduet. Jeg ville definitivt ikke ofret et av de store soverommene for å få to så små rom, og ville ikke kjøpt ei leilighet med så små soverom hvis jeg skulle ut på markedet nå (sånn i tilfelle dere planlegger å selge om litt).
![]() |
#6 |
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?
Ja, jeg er usikker på størrelsen på barnesoverommet. Samtidig er det i dag nesten like stort som vår spisestue (flytter fra ca. 50 kvm), og vi skal ganske sikkert flytte igjen når jeg er ferdig som student (men det er endel år til). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Her er den nåværende planløsningen på de aktuelle rommene på frihånd. Har tegnet inn verandaen med utgang også: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Hva med å heller lage kontorplass inne på soverommet slik det er i dag da?
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Så det er bare 2 soverom der nå, eller er det 3?
![]() |
#10 |
Jeg synes det er ganske slitsomt å starte dagen med å være litt på kjøkkenet, så gå tilbake til soverommet, være der i timesvis, gå litt på kjøkkenet og stua, før det er tilbake på soverommet igjen. Ser masse lure løsninger der, men vet med meg selv at jeg enten ikke vil bruke plassen, eller bruke den en kort stund, bare for å legge meg til å sove igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Jeg ville hatt den nye planløsningen.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Ny planløsning eller beholde den eksisterende?Hva med å krympe det største soverommet? Sette inn en vegg der, og gjøre den ytterste delen om til kontor? Dere kan sette inn matt glass i den veggen, for eksempel, slik at det kommer lys inn i kontoret, og så evt. fjerne døren mellom gangen og kontoret? |
![]() |
![]() |
|
|