|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Jeg har planer om å bli mer aktiv i 2010-varianten av denne tråden, og trenger inspirasjon til hvilke bøker jeg bør få i hus framover.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Det må bli disse tre tror jeg. Litt usikker på rekkefølgen.
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Victoria Hislop: The Island
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Greier ikke å vurdere sjangre opp mot hverandre, så jeg kommer med gull i forskjellige kategorier:
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Den beste: "The Shack", William P Young.
![]() |
![]() |
#7 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Jeg har ikke lest så mange bøker i 2009 som jeg ikke har lest tidligere, men av nye bøker er Twilight-serien bra, ikke aller-best-i-hele-verden-bøker, men veldig fengende.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?1. Cormac McCarthy: The Road. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Road |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Jeg har hatt et ganske labert leseår, men av dem jeg ikke hadde lest før, tror jeg disse tre var de sterkeste opplevelsene:
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?1. Harper Lee: To kill a mockingbird
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Det er ingen seksere på lista hos meg i år, men sju femmere (av 44 leste bøker, så jeg har nok vært litt sur/streng). De beste:
![]() |
![]() |
#13 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?De tre beste bøkene i tilfeldig rekkefølge.
2001, 2005, 2020 Sist redigert av Pasta : 21-12-09 kl 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Panserhjerte/Nesbø, Lucifers Evangelium/Egeland og Skumringstimen/Theorin. Tror jeg. Har lest alt for få bøker i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?1. Markus Zusak: Boktyven.
![]() |
#16 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?The ignorance of Blood, Robert Wilson
![]() |
![]() |
#17 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?[quote=Heddamor;1999481]Panserhjerte/Nesbø, Lucifers Evangelium/Egeland og Skumringstimen/Theorin. quote]
![]() |
#19 |
Apfel der Zwietracht
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Stiller meg helt klart bak The Road av Cormac McCarthy, det var en sterk leseopplevelse. På den litt lettere siden, vil jeg anbefale Berlin Noir trilogien av Phillip Kerr. Velresearchet krim fra Berlin under 2. verdenskrig, med antihelten og politimann/privatdetektiv Bernie Günther i hovedrollen.
![]() |
|
|