|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Noen som vet? |
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Her har de den på Reflex. Vet ikke om det finnes Reflex på de stedene du nevner?
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Litt usikker. Det finnes ikke på Triaden, eller på Strømmen Storsenter i hvert fall, men om det er enkeltstående butikker i omegn vet jeg ikke? |
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Har du sjekka her?
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Jeg er forresten litt usikker på om de har i den barnetøybutikken i 2. etasje på Triaden - Junior tror jeg den heter...? |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Og Fru Lyng i Strømmen har vel slått seg sammen med Barnas Hus?? Kanskje de har det der da? |
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?
De har ikke på Barnas Hus her, hvertfall.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Nei, jeg har vært innom der mange ganger, og kan ikke huske å ha sett det. Men har ikke sett etter det heller altså. Men da fører de det sikkert ikke, for har vel samme sortiment over alt? |
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Vil tro Junior på Triaden har.....og Junior på Jessheim Storsenter |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?De har Ticket på Junior på Triaden.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Takk Babe, da skal vi sjekke ut det. Det er vel ikke så lenge til de begynner med salget sitt forhåpentligvis. Fikk kjøpt ReimaTec-votter der til vel en hundrings i sommer, så skal passe på utover nå. Der har de utrolig mye fint |
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?-og om du ikke finner der, så har de på Jessheim Storsenter-(du skal jo snart til meg, sant ?- og muligens har de på det enda nærmere senteret her også!) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Jepp |
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Nei husker dessverre ikke. Noen av butikkene starter jo salg allerede i romjula, men jeg mener å huske at disse ikke starter før utpå nyåret.... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Uæææææ - da skal jeg prøve å komme en tur iløpet av uka. Får du til å sjekke ut om de har salgt på T2H også? Reimatecdress gidder jeg ikke kjøpe ny |
|
|
|
#18 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Kan sjekke, ja |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?Kanskje du synes Jessheim er litt langt unna, men her finnes i hvert fall TTH på "Junior" og "Reflex" på Jessheim Storsenter.
|
![]() |
|
|