|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Hvor mye bruker du og din famile på sommerferien? | |||
Under 10.000 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 26,50% |
10.000-20.000 |
21 | 17,95% |
20.000-30.000 |
13 | 11,11% |
30.000 og oppover. |
52 | 44,44% |
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Spørs hva vi gjør om sommeren.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 15-12-09 kl 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Jeg tror at enten så tenkte jeg feil og beløpene var per hode, eller så bør nok pollen utvides - det er nok mange som bruker langt mer enn 30k på hele familien på en ferietur. |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?På sommerferien i fjor brukte vi rundt 600 kroner, tenker jeg - i bensinutgifter.
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Jeg antar at dere mener på sommerferien totalt. I fjor var vi en tur på Mallorca, så en uke på hytta og deretter 3 dager i Dyreparken i Kristiansand.
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Dette var en polarisert og fin poll.
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Det ser ut som vi kan slå fast at enten reiser fp-erne på hytta eller så reiser de dyrt. Og at det ikke lar seg gjøre å få en ok ferie for midtimellombeløpene. |
![]() |
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Fram til nå har vi enten dratt til hjemplassen min eller så har jeg og ene ungen vært i Oslo en tur, og da bor vi privat så bruker ikke så mye penger på det akkurat.
![]() |
#11 |
Nå da?
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Hehe, dette er spørsmålet for meg. I sommer brukte vi kr. 30854,93.*
![]() |
#12 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Vi bruker lite penger på sommerferie, under 10 000. Vi var på hytta til mine foreldre, hjemme hos mine foreldre, og så spanderte min bestemor en tur til Spania på oss.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Jeg tror man ofte glemmer å regne med alt ekstra man ofte bruker på ferie. Det virker sjelden sååå dyrt dersom man bare teller billetter/overnatting. Når ferien deretter er over og alle kredittkortregninger betalt så har jeg altså da brukt rimelig mye penger allikevel. Til og fra flyplasser, taxi, restauranter, tax-free, kafe, øl/vin, aktiviteter osv. Det er liksom alt dette andre som baller på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?I sommer ble det 3-4 000, det var vel stort sett Dyreparken i Kr.sand som trakk opp beløpet.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Jeg krysset av for 10-20 tusen. Det varierer egentlig, men vi suger på lagsiktig planlegging, og slikt blir gjerne dyrt.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Har vel i snitt brukt mellom 20000 og 30000. Et eksempel er den sommeren vi leide feriehus, leiebil og kjørte fly ned til Italia. Da havnet vi på rundt 25000 til sammen med alt.
![]() |
#17 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Vi er på hytte ved Lillehammer og sommerhus på sørlandet, og så legger vi inn etellerannet på vei til/fra sørlandet - sommarland i Bø, verdens saktesteste bilferie nedover kysten osv. Vi er i Dyreparken og på Hunderfossen, men bor da på de to hyttene/sommerhusene i nærheten, så det blir ikke ekstremt dyrt. Sommerferiene er billige, har vi økonomi til å reise gjør vi heller det på andre årstider.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?30 000 + |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Det varierer. Noen ganger er vi i Danmark, låner feriehus der. Andre ganger blir det bare hytteturer rundt om i Norge. Men går vel 10-20000 kr.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?
Hvordan i alle dager klarte dere å få til det for den prisen? |
![]() |
![]() |
|
|