|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Bordet hos Ingrid SchulerudUnder besøket av Michelle Obama der Ingrid Schulerud serverte te og julekaker satt de ved et ok "sofabord". Noen som vet om leverandør ? Lurer selv på om det kan være BO-consept ? Jeg har i allefall sett det ett sted før, enten i bonytt eller reklame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bordet hos Ingrid SchulerudDet er sikkert noe helt spesielt, for hun liker jo ikke at alle har Arne Jacobsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bordet hos Ingrid SchulerudVet ikke hvilket bord dette er jeg, men her er i hvertfall et bilde av det. Kanskje noen kjenner det igjen
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Bordet hos Ingrid SchulerudTakk Prilla ! Det var det jeg mente ja. Har sjekkrt hos Boconsept, finner det ikke der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bordet hos Ingrid SchulerudDet var en artikkel i en eller annen avis om interiøret i statsministerboligen, men husker ikke om det var i Aftenposten eller Magasinet. Kanskje du finner den om du googler.
Sist redigert av Tallulah : 13-12-09 kl 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bordet hos Ingrid SchulerudJeg likte Michelle Obamas kjole.
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Bordet hos Ingrid Schulerud
Jeg leser ikke Se- og hør altså.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bordet hos Ingrid SchulerudKan det være dette fra Montis? Det er ikke helt likt, riktignok. Det heter Flint.
![]() |
|
|