|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Solsikker ferie i mai/juniTil saken hør at vi har booket 2 uker i fellesferien til Rhodos, Sunwing Resort Kallithea. Men etter tråden her inne der det var snakk om hvor mye penger man bruker på sommerferien så har jeg begynt å tenke andre alternativ... (det har for meg alltid vært en selvfølge at bruke mye på sommerferien og jeg har ikke brukt to minutter å tenke det over før nå), men hva hvis vi finner en annen måte å gjøre det på. Det er mange tusen i forskjell på å reise ved det tidspunktet ser jeg når jeg skummet over prisene til ving. Sist redigert av Neados : 16-12-09 kl 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Solsikker ferie i mai/juniHvis du liker Rhodos så tror jeg helt sikkert du kan få to fine uker der (kanskje usikkert i begynnelsen av mai??) Mot slutten av mai og utover tror jeg de fleste 'sydendestinasjoner' bør være rimelig værsikre.
![]() |
#3 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Solsikker ferie i mai/juniVi var på Kallithea 2 uker i sommer fra 7. juni til 21. juni. Knallvarmt. Ikke under 28 grader en eneste dag. Heller ikke en sky å se.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solsikker ferie i mai/juniPå Kypros er det ganske varmt i sjøen allerede på den tiden også. Hellas og Spania kan det være litt kaldt i sjøen selv om det stort sett er bra temperaturer i lufta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Solsikker ferie i mai/juniDet er ikke spesielt gode badetemperaturer på Mallorca i mai/tidlig juni. Men så liker jeg litt lunk i sjøen, da.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Solsikker ferie i mai/juniHar dere mulighet til å vente til august/september, så er prisene lavere da også, sjøen er deilig nydelig varm og du kan velge og vrake hvor du skal reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Solsikker ferie i mai/juniJeg elsker Kreta i mai/juni. Badetemperaturen ikke er helt på topp, men vi er vant med nord-norske badetemperaturer, så alt over 12 grader er jo en bonus.
![]() |
|
|