Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mariusgenser

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 17:43   #1
ejlis
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2009
ejlis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mariusgenser

Har strikket i mange år, men plutselig fikk jeg øynene opp for Marius genseren igjen. Det finnes jo så mange nye modeller av alle slag. Både ribbestrikket, barnedress, tunika m.m. Er det noen som har noe mønster å dele med meg, så ville jeg satt pris på det. Blir litt fritid i jula he, he.

ejlis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 17:58   #2
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mariusgenser

Kanskje du finner noe her ...?
http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php

Jeg personlig liker best de 'gode gamle', klassiske mariusgenserne.

Sist redigert av Mississippi : 16-12-09 kl 17:59. Årsak: glemte link
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:53   #3
ejlis
Nybegynner

Standard

Har trålet side opp og side ned her inne uten å finne noe. Men takker alikevel for hjelpen.

Gammel 16-12-09, 19:52   #4
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm..., så dumt.
'må google mer'

Gammel 16-12-09, 21:13   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke hjelpe, men jeg har sett mariustunika og den er utrolig fin. :vilhamenbliraldriferdigmedsåstoreprosjekter:

Gammel 16-12-09, 21:22   #6
ejlis
Nybegynner

Standard

Også jeg som har så mange mønstre da. Men det som er så morsomt med de nye modellene er at det er "lov" å strikke i alle farger. Også er det noe herk å montere vanlige gensere. Derfor hadde det vært moro å prøve seg på en med rundt bærestykke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.