|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
![]() MariusgenserHar strikket i mange år, men plutselig fikk jeg øynene opp for Marius genseren igjen. Det finnes jo så mange nye modeller av alle slag. Både ribbestrikket, barnedress, tunika m.m. Er det noen som har noe mønster å dele med meg, så ville jeg satt pris på det. Blir litt fritid i jula he, he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MariusgenserKanskje du finner noe her ...?
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen Sist redigert av Mississippi : 16-12-09 kl 17:59. Årsak: glemte link |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: MariusgenserHar trålet side opp og side ned her inne uten å finne noe. Men takker alikevel for hjelpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MariusgenserHm..., så dumt.
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MariusgenserJeg kan ikke hjelpe, men jeg har sett mariustunika og den er utrolig fin. :vilhamenbliraldriferdigmedsåstoreprosjekter:
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: MariusgenserOgså jeg som har så mange mønstre da. Men det som er så morsomt med de nye modellene er at det er "lov" å strikke i alle farger. Også er det noe herk å montere vanlige gensere. Derfor hadde det vært moro å prøve seg på en med rundt bærestykke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|