Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nytt skolebygg i byen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 12:44   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Nytt skolebygg i byen

Og det ser jo riktig lekkert ut! Og det beste av alt: de har ikke gått over grensene på hva de skulle bruke av penger på bygget. Det står det respekt av i disse dager!

http://www.rbnett.no/article/2009121...712179987/1085
Synes skolen så bra ut, og håper de ikke sliter den ut de to første årene så den ser like innbydende ut når sønnen min skal begynne der.

Gammel 17-12-09, 13:25   #2
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt skolebygg i byen

Så flott! Heldige dere som har en ny skole å se frem til. Kan ikke tenke meg annet enn at den må se ca like ny ut om 2 skarve år.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 13:31   #3
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Oi, der så det ganske annerledes ut nå ja! Trodde den var ferdig for lenge siden jeg da, jeg trilla forbi der for en måneds tid siden og da så det veldig ferdig ut. Litt rart at skolen "min" er borte, med de to runde byggene.. Men det var absolutt nødvendig, og det ble veldig flott!

Gammel 17-12-09, 13:33   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Isola: Da har du og jeg gått på samme ungdomsskole! Nå ble jeg temmelig nyskjerrig på hvem du er...

Gammel 17-12-09, 13:54   #5
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Tinkadott: Hehe.. Du får sjekke nisselista da vettu! Men vi kjenner nok ikke hverandre. Jeg begynte der i 1996, da var vi nyinnflytta i byen. Gikk der i to år.

Gammel 17-12-09, 14:08   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Hm, jeg var ferdig tre år før du begynte, så da misset vi hverandre der. Men om du gikk tur rett forbi der for en mnd siden så var du på rusletur i nabolaget vårt

Gammel 17-12-09, 15:39   #7
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Tur og tur, jeg gikk fra sykehuset til museet.

Gammel 17-12-09, 16:26   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Ja, da var du 200 m unna huset vårt.

Gammel 17-12-09, 18:46   #9
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Tur og tur, jeg gikk fra sykehuset til museet.

Da gikk du 200 meter fra mitt hus også! (Nei, jeg bor ikke sammen med Tinkadott )

Skolen ser jo knallfin ut, håper det blir åpent hus der en dag slik at jeg kan se hvordan barna mine får det om et par-tre år!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 19:25   #10
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Skolen ser kjempefin ut! Og hei til deg, Synnemor - kjekt å se deg her!

Gleder meg også til mine skal gå der, om noen år.

Gammel 17-12-09, 20:22   #11
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med ny, flott skole! Her flyttet elevene inn i ny skole denne uka.

Gammel 18-12-09, 01:16   #12
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Og det ser jo riktig lekkert ut! Og det beste av alt: de har ikke gått over grensene på hva de skulle bruke av penger på bygget. Det står det respekt av i disse dager!

http://www.rbnett.no/article/2009121...712179987/1085
Synes skolen så bra ut, og håper de ikke sliter den ut de to første årene så den ser like innbydende ut når sønnen min skal begynne der.

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Da gikk du 200 meter fra mitt hus også! (Nei, jeg bor ikke sammen med Tinkadott )

Skolen ser jo knallfin ut, håper det blir åpent hus der en dag slik at jeg kan se hvordan barna mine får det om et par-tre år!

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Skolen ser kjempefin ut! Og hei til deg, Synnemor - kjekt å se deg her!

Gleder meg også til mine skal gå der, om noen år.

Litt vittig at vi alle får unger på samme kull der når -01 årskullet begynner på ungdomsskolen Om ingen skal finne på å flytte da

Ser ut som en kjempeflott skole. Håper også på åpen dag så vi får sett hvordan den ser ut innvendig

Gammel 19-12-09, 01:39   #13
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Leste i avisa i dag at det skal bli åpen dag en gang i januar. Vi får stille mannssterke da!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 23:08   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Jeg vil i alle fall dit for å se!

Gammel 20-12-09, 23:15   #15
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg vil i alle fall dit for å se!

Ja, så gøy!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.