|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Nytt skolebygg i byenOg det ser jo riktig lekkert ut! Og det beste av alt: de har ikke gått over grensene på hva de skulle bruke av penger på bygget. Det står det respekt av i disse dager!
![]() |
#2 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt skolebygg i byenSå flott! Heldige dere som har en ny skole å se frem til. Kan ikke tenke meg annet enn at den må se ca like ny ut om 2 skarve år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Nytt skolebygg i byenOi, der så det ganske annerledes ut nå ja! Trodde den var ferdig for lenge siden jeg da, jeg trilla forbi der for en måneds tid siden og da så det veldig ferdig ut. Litt rart at skolen "min" er borte, med de to runde byggene.. Men det var absolutt nødvendig, og det ble veldig flott!
![]() |
#5 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Nytt skolebygg i byenTinkadott: Hehe.. Du får sjekke nisselista da vettu! Men vi kjenner nok ikke hverandre. Jeg begynte der i 1996, da var vi nyinnflytta i byen. Gikk der i to år.
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Nytt skolebygg i byenHm, jeg var ferdig tre år før du begynte, så da misset vi hverandre der. Men om du gikk tur rett forbi der for en mnd siden så var du på rusletur i nabolaget vårt
![]() |
#9 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt skolebygg i byen
Da gikk du 200 meter fra mitt hus også! (Nei, jeg bor ikke sammen med Tinkadott |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nytt skolebygg i byenSkolen ser kjempefin ut! Og hei til deg, Synnemor - kjekt å se deg her!
![]() |
#11 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt skolebygg i byenGratulerer med ny, flott skole! Her flyttet elevene inn i ny skole denne uka.
![]() |
#12 |
snur
|
![]() Sv: Nytt skolebygg i byen
Litt vittig at vi alle får unger på samme kull der når -01 årskullet begynner på ungdomsskolen
![]() |
#13 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Nytt skolebygg i byenLeste i avisa i dag at det skal bli åpen dag en gang i januar. Vi får stille mannssterke da! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|