|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() iPod til storesøster på 7 årVi har kjøpt iPod til storesøster på 7 år til jul, og jeg gleder meg til gaveåpning for hun tror ikke hun kommer til å få det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årJeg ville ladet den opp og puttet musikk på den.
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årSelvsagt; lydbøker hadde jeg ikke tenkt på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årBegge jentene våre for iPod til jul. Vi har åpnet eskene og lagt inn litt musikk, sånn at de får prøvd den på julaften
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årOg nå kom jeg akkurat på at vi må huske å kjøpe minnekort og lage batteriet til kameraet Poden skal få til jul. Mye morsommere hvis han kan begynne å bruke det med det samme. :noterer:
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årVi lada og la inn litt før 6 åringen vår fekk sin, så fekk ho bestemme kva meir vi skulle legge inn etterpå.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årSnuppa får også iPod til jul (hvis de bare finner den på postkontoret!).
![]() |
![]() |
#9 |
med tunga på styret
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årDatteren min har diverse populærmusikk (Lenka, Michael Jackson, Jokke, Akon osv), HSM, AF1, rampete robin-lydbøker (husk å legge disse i kategorien "lydbøker" i itunes). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årTusen takk for tips, jeg kjenner at denne gaven blir en fulltreffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årHvilken iPod kjøper dere til denne aldersgruppen? Vi skal også kjøpe til vår 7-åring men er usikker på om vi går for nano eller touch? Jeg har ikke sett nano i bruk, er skjermen stor nok til å at det går an å se litt film på den? Tenker på på bilturer, flyturer og slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årVi har kjøpt nano, tror den holder i denne omgang. Neste gang blir det vel mobil med alle disse funksjonene, men vi holder igjen en stund til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årNå ble jeg litt betenkt, det er en 500 kr prisforskjell. Blir det alt for dyrt så tør jeg ikke at hun flyr rundt med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
med tunga på styret
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årJeg synes at nanoen er fin til den aldersgruppen. Touchen har wi-fi, men da må man ha tilgang til trådløst nettverk. Videoene (sangene) fra krem nasjonal går fint an på nanoen. Podcast er vel egentlig bare en ting som jeg har lagt inn for moro skyld på Jålebøttas nano. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årVår 6 åring har nano og ser fint kometkameratene podcast ho
![]() |
#17 |
lakenskrekk
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årFint. Da blir det nano her også. Touch synes jeg egentlig er litt i overkant til en 7-åring, så om det går fint å se litt på skjermen, den har vel blitt større også, så blir det den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 år
Jeg ville kjøpt en itouch om du tenker å se film også. LilleVenn har, hun fikk da hun var 5,5, og hun bruker den mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
lakenskrekk
![]() Sv: iPod til storesøster på 7 årDet ble touch. :vinglepetter: |
![]() |
![]() |
![]() |
|