|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Strømbrudd og -10Det var realiteten her i dag, i et par timer på formiddagen. Takk og lov for kombifyr og masse tørr fin ved !
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Strømbrudd og -10Det er så kjipt når strømmen er vekke. Noko som den er her stadig vekk. Blir like sur kvar gong. Ikkje kan eg høyra på musikk, ikkje får eg sjekka ting på nett, alt blir berre rot.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Strømbrudd og -10Snakket om dette tidligere med en. Vi er temmelig hjelpeløse uten strøm. Vi har ikke peis heller. Ikke alle har stormkjøkken eller noe å fyre opp med. Husker nyttårshelgen 92 eller noe, da var det kaos. Og søstra mi var baby og flaskeunge. Enkelt, not.
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strømbrudd og -10Her er strømnettet så stabilt at det bare er koselig om det blir mørkt en gang imellom. Kan knapt huske sist det skjedde.
![]() |
#5 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strømbrudd og -10Vi har vedkomfyr på kjøkkenet. Det har vært et par ganger hvor vi virkelig har vært glad for det pga strømbrudd.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Strømbrudd og -10Ja, det er det de fleste snakker om her når det er orkansesong. Orkanen i seg selv er skummel, men det fryktelig slitsomme er å være uten strøm i kanske flere uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Strømbrudd og -10Vi har bare oppvarming med strøm, så det hadde faktisk vært litt krise om det hadde vart. Hadde det skjedd hadde vi nok dratt hjem til foreldrene mine som har et par vedovner vi kunne sitte tett rundt.
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Strømbrudd og -10Så fint at dere har muligheten til å fyre med ved. Mange nye leiligheter har kun elektrisk oppvarming.
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Strømbrudd og -10Uæh! Jeg husker fremdeles sprengkulden da eldstemann var baby - det var noe sånn som minus 25 grader og strømbrudd i 2-3 timer. Underveis rakk jeg å prioritere innboet hvis vi måtte ty til peisen (den hadde ikke blitt tatt i bruk og vi hadde derfor ikke ved liggende).
![]() |
#10 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Strømbrudd og -10Jeg er så glad for at vi skal få satt inn en ovn i stua i morgen. Bare tanken på å være uten strøm her, når vi bare har en peis i kjelleren, vil jeg ikke tenke på en gang.
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Strømbrudd og -10Glad strømnettet her er stabilt, og at det fort fikses om det detter ut en sjelden gang.
![]() |
#13 |
Står på egne ben
![]() Sv: Strømbrudd og -10Vi var berørt av samme strømbruddet på jobben i dag Susse, men hos oss kom den tilbake etter 1/2 time. De prioriterte kanskje bedrifter. Det er jo omtrent ingenting en får gjort uten strøm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
<*(((<
|
![]() Sv: Strømbrudd og -10Jeg har også opplevd strømbrudd i minus 10, uten noe ildsted å fyre opp i. Det førte til at jeg kjøpte en sånn gassovn (de yter typisk 4,5 kW) som backup i tilfelle rottefelle og krig og sånn. :alltid beredt: Også har den vist seg fin å ha når man skal trene i garasjen vinterstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|