|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Reiser dere bort i julen?Dette året skal ungene være hos pappaen sin på julaften. Jeg får de tilbake 2. juledag, og da reiser vi til fjells. Det blir Vågsli på Haukeli som vanlig tenker jeg. Vi har derimot blitt invitert til Voss også så hvis det er bedre vær på Voss reiser vi kanskje dit istedenfor Haukeli.
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Det hørtes hyggelig ut! Vi elsker også å stå på slalom, men har aldri reist til fjells i julen før. Pleier å gjøre det i påsken. Kanskje vi skal gjøre det i år? Har en uke fri.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Ikke denne jula. Det vi liker best er å dra til syden i jula. Jeg håper vi kan gjøre det neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Nei, vi liker best å være hjemme i jula. Men vi vurderer en tur på hytta i romjulen, og seinest første nyttårsdag. Vi har årskort i skianlegget og gleder oss til snø og ski. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Nei, vi er alltid hjemme og koser oss.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Vi har familiehytte på fjellet, men pleier ikke å være der i julen. Det hender vi reiser opp i romjulen om snøforholdene er greie. I år kunne det egentlig passet fint å være der på julaften også (siden vi bare skal være oss pluss min mor, men jeg tror ikke vi endrer på planene nå) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Nei. Har ingen tradisjon på det, og jeg synes det er himmelsk å bare være hjemme i jula. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Vi pleide å dra på fjellet i romjulen og bli der til over nyttår da datteren min var mindre. Helt fantastisk, skulle gjerne gjort det nå også, men har ikke tilgang på hytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Ikke i julen, men vi reiser til fjells i nyttårshelga. En tradisjon vi alle setter stor pris på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Vi skal være hjemme i år, lurte på en tur på hytta i romjula, men av diverse årsaker må vi bli hjemme. Vi skal kose oss sammen alle 3.
![]() |
#16 |
blid
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Vi pleier alltid å være hjemme hele jula, men i år vurderer vi hyttetur i nyttårshelga
![]() |
#17 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Vi er alltid hjemme i julen og feirer jul sammen med mamma og svigers + svigerbror med familie. Vi ses masse ellers i romjulen også.
![]() |
#18 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Vi pleier å reise "hjem". |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Vi reiser til fjells første nyttårsdag pga turnusjobbing hos meg. Hadde jeg hatt fri hadde vi vel dratt opp før, og godt mulig hatt jula der og.
![]() |
#20 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiser dere bort i julen?Vi har alltid reist bort i julen - annenhver jul hos mannes familie og annenhver hos min. I fjor hadde vi første alenejul og det var deilig å ha jul i eget hjem. Fra nå av skal vi bli hjemme og i år kommer mine foreldre på besøk.
![]() |
|
|