Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Grillen på stekovnen er røket

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-09, 16:00   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Grillen på stekovnen er røket

Og da lurer jeg på hvordan jeg skal få pinnekjøttet sprøtt, jeg pleier å legge det noen minutter under grillen rett før servering.
Første dag skal vi ha ribbe, hvordan får jeg sprø svor uten grill?

Gammel 24-12-09, 00:33   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grillen på stekovnen er røket

Jeg bruker ikke alltid grillen til pinnekjøttet eller ribba. Bare vanlig varme, går helt fint det. Ribba skal jeg heretter lage på Hellstrøm-vis (google), han bruker ikke grill og får kjempefin svor. Pinnekjøttet skal vel bare gjøres litt "tørrere" og kan fint stekes på vanlig varme, det skal jeg gjøre i morgen.

Edit: jeg brukte grillen i dag, men det går altså like fint med vanlig varme. Egentlig synes jeg det blir det samme.

Sist redigert av Dixie Diner : 24-12-09 kl 23:58.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 09:14   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Da satser jeg på vanlig varme Iset.
Jul blir det åkke som.

Fant forresten en sånn type Creme Brulle brenner, mulig den gjør susen

Gammel 24-12-09, 10:33   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri brukt grill for å få sprø svor på ribba. Om ikke svoren har blitt sprø av seg selv under stekingen, så hever jeg temperaturen fra 200 til 250 grader på slutten. Har alltid fått perfekt svor.

Gammel 24-12-09, 10:37   #5
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker grillen, men tenkte å komme med forslag om brenner. Ser du alt har kommet på det selv.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.