|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Grillen på stekovnen er røketOg da lurer jeg på hvordan jeg skal få pinnekjøttet sprøtt, jeg pleier å legge det noen minutter under grillen rett før servering.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Grillen på stekovnen er røketJeg bruker ikke alltid grillen til pinnekjøttet eller ribba. Bare vanlig varme, går helt fint det. Ribba skal jeg heretter lage på Hellstrøm-vis (google), han bruker ikke grill og får kjempefin svor. Pinnekjøttet skal vel bare gjøres litt "tørrere" og kan fint stekes på vanlig varme, det skal jeg gjøre i morgen.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 24-12-09 kl 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Grillen på stekovnen er røketDa satser jeg på vanlig varme Iset.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Grillen på stekovnen er røketJeg har aldri brukt grill for å få sprø svor på ribba. Om ikke svoren har blitt sprø av seg selv under stekingen, så hever jeg temperaturen fra 200 til 250 grader på slutten. Har alltid fått perfekt svor.
![]() |
![]() |
#5 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillen på stekovnen er røketJeg bruker grillen, men tenkte å komme med forslag om brenner. Ser du alt har kommet på det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|