|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() NespressokapslerJuhu vi har fått nespressomaskin i julegave |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NespressokapslerJeg stiller meg i rekken av newbie på kapsler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: NespressokapslerKjøp fra Nespresso du. Deeeeilig kaffe. Må jeg få anbefale den lilla espressokapselen, Arpeggio. Den er digg! |
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: NespressokapslerMaskinen er fra en kaffeleverandör. Dvs. noen som vil selge kaffe. Hele poenget med at leverandören laget disse maskinene, er at de laget et saakalt "lock-in system" som tvinger kundene til aa kjöpe deres kaffe. Det er jo dem de virkelig tjener penger paa og det er jo en kaffeleverandör de er. Kapslene fra Nespresso er veldig gode, da, saa det er ingen straff aa maatte kjöpe dem, men dyre er de jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: NespressokapslerJeg har bestilt noen kapsler i dag. Jeg ville ikke funnet på å kjøpe noen som ikke var orginale. Vi drikker så lite kaffe her i huset at det faktisk blir billigere med kapslene enn vanlig kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: NespressokapslerHåper dere synes kaffen er god. Jeg liker bare de svarte (Ristretto) og de olivengrønne (Indrya), men jeg synes ALLE kapslene har den samme bismaken, og angrer egentlig på hele kjøpet, selv om mannen elsker maskinen.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: NespressokapslerBismak? Høh? |
![]() |
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: NespressokapslerMannen ler av meg, og sier jeg er rar, men ja: jeg kan gjenkjenne Nespressokaffe i en blindtest pga. en helt spesiell ettersmak. Jeg drikker selvsagt en espresso derfra i ny og ne, men foretrekker espressokannen med malabar.
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: NespressokapslerJeg er STORFORNØYD med min etter 14 dagers bruk. Her går det mest av de svarte kapslene (Ristretto), de mørkerøde (koffeinfrie.. Intenso?) og en og annen blå for Lungo. Har helt klart å slutte drikke Tine iskaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: NespressokapslerVi elsker også vår, vi drikker mest den grönne lungoen. Kommer ikke på navnet i farta.
![]() |
#12 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: NespressokapslerHar ikke fått vært hjemme så mye at jeg har fått smakt så mange, men gleder meg til det. de jeg har smakt har vært gode de altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Nespressokapsler
ja har sett den |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nespressokapsler(Kilde: youtube.com) http://nexpod.com/ Jeg har disse. Man fyller på den kaffen man vil. Fungerer bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Nespressokapsler
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Nespressokapsler...men holder kaffen seg like godt i disse? |
![]() |
![]() |
#18 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: NespressokapslerOi, de har jeg ikke sett før. Så jo smart ut da? Man fyller vel på etter behov Albertine?
![]() |
#19 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: NespressokapslerJa det tror jeg også at man bare fyller etter behov |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: NespressokapslerMen man må jo etterbestille slike filter da sikkert, koster jo litt i lengden det også kanskje?
![]() |
|
|