Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det dårlig gjort av meg å ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 20:11   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Er det dårlig gjort av meg å ...

...si til mannen at jeg tror fødselen er i gang (er i uke 38), bare for å få litt action her i noen minutter?

Ja, jeg kjeder meg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 20:12   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det dårlig gjort av meg å...

Det hadde vært morsomt.

Gammel 26-12-09, 20:15   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det verste er at jeg nesten tror jeg har veer, bare fordi jeg har noe annet å gjøre enn å kjenne godt etter.

Gammel 26-12-09, 20:15   #4
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da må du fortelle om reaksjonen hans her da. :kjeder seg også:

Gammel 26-12-09, 20:15   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Det ville vært ondt, rajraj. Ondt!

Gammel 26-12-09, 20:18   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke morsomt!

Gammel 26-12-09, 20:21   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjeder meg også, men har ikke noe slikt å slå i bordet med dessverre. Mannen bygger playmohus. Barna sover.

Gammel 26-12-09, 20:22   #8
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ond.

Da jeg gikk gravid med Bolla i uke 39, var jeg så drittlei (les: hormonell) mannen som sov på sofaen, mens jeg gikk rundt og sulla og kjeda vettet av meg.
Så jeg gjorde det du har lyst til; jeg sa jeg trodde noe var på gang. Han våkna han.

Gammel 26-12-09, 21:11   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det verste er at jeg nesten tror jeg har veer, bare fordi jeg har noe annet å gjøre enn å kjenne godt etter.

Fordi jeg ikke har noe annet å gjøre, skulle det være.

Jeg prøvde. Han ble meget opprørt, sa noe sånt som at vi hadde blitt enige om at det ikke skulle skje noe før over nyttår og at han nekta å forholde seg til fødsel før det. Og da ble jeg så lattermild at jeg ikke klarte å dra den lenger.

Gammel 26-12-09, 21:16   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg prøvde. Han ble meget opprørt, sa noe sånt som at vi hadde blitt enige om at det ikke skulle skje noe før over nyttår og at han nekta å forholde seg til fødsel før det. Og da ble jeg så lattermild at jeg ikke klarte å dra den lenger.

Så mye for den moroa.

Har du ikke noe lego du kan bygge, eller en bruksanvisning du kan sette deg inn i?

Gammel 26-12-09, 21:18   #11
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Sv: Er det dårlig gjort av meg å ...

Har forsåvidt masse lego. Og masse Play-doh - noe jeg ønsket meg mange juler da jeg var barn, men aldri fikk.

Gammel 26-12-09, 21:19   #12
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du vet at om vannet går nå, så tror han sikkert ikke på deg.

Gammel 26-12-09, 21:22   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Hvis noen kommer inn og drar ulv-ulv-historien nå så blir dette helt riktig.

Gammel 26-12-09, 21:23   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Du vet at om vannet går nå, så tror han sikkert ikke på deg.

Kommer ikke til å tro det selv, heller.

Gammel 26-12-09, 21:23   #15
Skvetten
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 21:33   #16
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mannen min ville gjerne skyte inn at han syns det var utroooooolig dårlig gjort altså.
Men nå er han nervøs førstegangs da.

Gammel 26-12-09, 21:40   #17
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Mannen min ville gjerne skyte inn at han syns det var utroooooolig dårlig gjort altså.
Men nå er han nervøs førstegangs da.

Første gang trodde jeg helt seriøst at fødselen var i gang hver kveld i en uke. Så mannen var rimelig behersket og rolig da de ekte veene slo inn (for da var det ingen tvil og jeg skjønte at de småmurringene jeg hadde hatt tidligere bare var tøv og fanteri), og slumret rolig på sofaen mens jeg lå og pustet og peste hele natta gjennom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.