|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bøker du ikke har fullført i 2009Jeg pleier nesten alltid å lese ut bøker selv om jeg ikke liker dem så godt, de kan jo finne på å ta seg opp mot slutten.
2001, 2005, 2020 Sist redigert av Pasta : 27-12-09 kl 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Historien om O. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Samme som du! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Morsom tråd! Det er veldig sjelden jeg unnlater å lese ut bøker. I år var det bare én, nemlig D.H. Lawrences Sea and Sardinia. Den er riktig morsom, i grunnen, men det var visst ikke mulig å lese den ut når man ikke lenger befant seg på Sardinia.
![]() |
#5 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Jeg likte også Francis Meyer, og De beste i blant oss / Helene Uri, som er litt i samme stil.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Jeg måtte avbryte "La den rette komme inn" av John Ajvide Lindqvist. Den va bare for grusom og ond. Jeg visste jo at den skulle være det, men prøvde å lese den alikevel fordi jeg har hørt så mye om den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Jeg hater å ikke avslutte bøker. Labyrinten av Kate Mosse har derimot blitt liggende. Mulig jeg tar den opp igjen, men det spørs. Den er ikke direkte kjedelig, men allikevel klarer jeg ikke engasjere meg i den. Og så er den lang også så det tar jo aldri slutt.
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Jeg vet ikke engang om jeg tør å innrømme det, men jeg har ikke lest ut Mengele Zoo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Jeg kommer neppe til å begynne på Mengele Zoo noen gang.
![]() |
![]() |
#11 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Det er mange bøker jeg ikke har fullført, mest fordi jeg har begynt på en annen, og så har den havnet i bakleksa. For å nevne et par jeg kommer på:
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Jeg havnet i gjørma med Orhan Pamuks Mitt navn er Karmosin og la den til side tidlig i høst. Men jeg likte den og skal lese den ferdig. Måtte bare ha noe lettere å lese i en litt tung periode.
![]() |
#13 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bøker du ikke har fullført i 2009Jeg leste starten på Ut å stjæle hester. Vet ikke om jeg ga den opp i grunn, men jeg kom over en annen bok som fristet mye mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|