|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessJeg har lyst til å lese "A Little Princess" av Frances Hodgson Burnett for min sønn. Men jeg finner ikke boken! Han kan ikke engelsk, så jeg må altså skaffe den på norsk. Er det noen som er flinkere enn meg til å lete, som kan hjelpe meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessJeg har lett etter den samme boka på norsk, men uten hell. Mormor var så glad i den historien, men hadde mistet boka. Tenkte jeg skulle glede henne med den, men fant den altså ikke. |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessDeichmanske har ett eksemplar, men det er utlånt: http://www.deich.folkebibl.no/cgi-bi...665&tpid=30726
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessDe har den på biblioteket i Bergen, men ikke til utlån.
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessJeg tok et kjapt søk i Nasjonalbibliografien (www.nb.no/baser/norbok) - og den har ikke kommet ut på norsk siden 1952. Jeg tviler på at du klarer å skaffe den i dag, annet enn på biblioteket, da - med mindre du finner den på et loft eller noe?
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessHvorfor er det slik, at så kjente og populære bøker ikke kommer på norsk? Så synd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessDet går også an å sjekke antikvariat.net med jevne mellomrom - mulig man også kan lagre et søk der, slik at man får en mail når boken man leter etter dukker opp.
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessSupert tips, Skilpy! Det skal jeg sjekke ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little Princess
God ide. Legg link til gruppen her da så jeg får blitt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en bok? A Little PrincessJeg har allerede en sånn etterspørsel liggende inne på de antikvariatsidene. Etter den boka og Fem Gode Venner. |
![]() |
![]() |
|
|