|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Link i neste innlegg. Sist redigert av Ru : 30-12-09 kl 21:35. Årsak: Link i første innlegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige land
Det btør jeg ikke uttale meg om. Men jeg kan si ganske sikkert at vi ikke kan vente oss noe bedre tilbud når vi blir eldre.
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige landEg skjønner veldig godt at det er slitsomt å aldri veta kven ein skal forholde seg til, aldri kjente fjes og stadig vekk måtte forklare og finne fram ting.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige landJeg skjønner godt at hun synes det blir slitsomt å forklare ting som hun har forklart ørti ganger før igjen og igjen fordi personalet byttes ut hyppig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige landJeg skjønner henne veldig godt, og som niese til gamle mennesker som trenger hjelp av både hjemmehjelp og hjemmesykepleie, er det ikke moro å være vitne til alt som kommer i hus heller.
![]() |
#7 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige land18 stk på tre år er jo ikke sååå ille da. Synes jeg. Men da jeg var i hjemmetjenesten i Oslo, fikk vi aldri lov til å låse oss inn til beboerne. De måtte åpne opp, så sant de kom seg ut av senga selv, og det gjorde jo de fleste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige landKlart det er slitsomt å få forskjellige mennesker inn i huset hver gang.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige landJeg forstår virkelig at de eldre som trenger hjelp reagerer. Det må være så slitsomt når man aldri vet hvem som kommer for å gi en hjelp. |
![]() |
![]() |
#10 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige land
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hjemmehjelp fra 10 forskjellige landJeg jobber i hjemmesykepleien og blir dessverre ikke forundret over å lese artikkelen. Å skaffe flinke og kvalifiserte hjemmehjelpere er noe av de vanskeligste å få til i følge sjefen min. Jeg føler med en leder som tydeligvis sliter med å dette til når det er så stor gjennomtrekk som det tydeligvis må være i distriktet damen i artikkelen kommer fra.
![]() |
|
|