|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Bok om verdensrommet for 5-åringer?Vår eldste er fryktelig interesser i verdensrommet (planeter), vulkaner og den slags. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bok om verdensrommet for 5-åringer?Vi har noen faktabøker, men om de er¨å anbefale fremfor andre vet jeg egentlig ikke.
![]() |
#3 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bok om verdensrommet for 5-åringer?6-åringen her har denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bok om verdensrommet for 5-åringer?Sønnen i huset her har MANGE slike bøker. De bøkene han har likt best (han fikk de første i fireårsalderen) er de bøkene som ikke er beregnet på barn. Det finnes en del virkelig flotte bøker med gode bilder. Bøkene han likte minst var Knut J R Øs barnebøker. De ble for trege. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
godt brukt
|
![]() Sv: Bok om verdensrommet for 5-åringer?Takk for tips. Jeg må nok gå til anskaffelse av noen "skikkelige" ja. Jeg så på et par av de som var beregnet på barn i dag, og jeg kunne med første øyekast se at de kom til å bare bli lest en gang. Kanskje mamma og de til og med har noe slikt liggende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bok om verdensrommet for 5-åringer?Bøker med store flotte bilder, beregnet på ungdom/voksne er ofte på tilbud. De er ofte mye billigere enn de kjedelige barnebøkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
godt brukt
|
![]() Sv: Bok om verdensrommet for 5-åringer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bok om verdensrommet for 5-åringer?Sønnen min har tre forskjellige bøker verdensrommet; jeg tror at denne om solsystemet er den enkleste: (Topp fakta, en kunnskapsserie fra Gyldendahl) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|