|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)Jeg sitter her og skal bestille flybilletter til Miami i juni, og har funnet en pris på 22750. Når jeg går til betaling, så får jeg tilbud om å kjøpe avbestillingsbeskyttelse. Men har jeg ikke det automatisk dersom jeg betaler med Visa-kort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)Jeg vet ikke om Visa-kort har det, men de fleste reiseforsikringer har vel avbestillingsforsikring inkludert? Min har i allefall det (LOFavør reiseforsikring gjennom Sparebank1 forsikring). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)Det er absolutt ikke alle kredittkort som har avbestillingsforsikring. Mitt VISA har det ikke. Mannens mastercard har. Ring kredittkortselskapet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)Jeg endte opp med å bestille på British Airways og ble ikke spurt om avbestillingsbeskyttelse i det hele tatt. Vi har en grundig reiseforsikring, så jeg tipper vilt at avbestillingsbeskyttelse også er innbakt i den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
![]() Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)Du bör sjekke at avbestillingforsikring er inkl. i vanlig reiseforsikring. Det er det ikke i vaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)Det er det i vår, i gjensidige. Jeg har til og med fått tilbake på den en gang. Hehe.
![]() |
#7 |
Musk
![]() Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)Hvis den ikke er inkludert i reiseforsikringen, er det greit aa vite at den noen ganger maa tegnes innen kort tid etter at reisen er bestilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|