|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nytt kjøkken før salg?..... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 29-08-13 kl 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Vi kjøpte huset vi bor i ferdigbygd, men uten tapet. Gulv, bad og kjøkken var allerede lagt. Jeg irriterer meg daglig over at de hadde lagt gulv, flislagt bad og puttet inn et kjøkken. Jeg gleder meg til å få lov til å kaste alt ut og lage det på nytt selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Jeg ville gjerne ha flyttet inn i et hus/lagt inn bud på et hus der kjøkkenet var nytt og lekkert.
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?
Nytt og lekkert etter DIN smak, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Nylagt gulv tror jeg er lurt hvis gulvet er stygt, men kjøkken.... tja. Er kjøkkenet direkte fælt da? Og hva tenker du bytte det med? For meg vil ikke nytt billigste kjøkken med hvite glatte dører og laminatplate fra ikea hvor man har gjort det billigst mulig inni skapene mhp løsninger trekke opp i forhold til et velbrukt eikekjøkken. Men et nytt, fint kjøkken med gode løsninger vil selvfølgelig gi et godt inntrykk. Jeg tviler dog på at det trekker _så_ mange ekstra budgivere at du får igjen det du gir.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Du kan ikke sjekke hvilken leverandør det er på kjøkkenet da, kanskje du bare kan bytte fronter og få et annet inntrykk med det samme?
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?
Hvis du får utnyttet kvadratmeterne bedre så er jeg enig med deg at det kan være lurt.
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Gulv - ja! Men parkett på kjøkken? Er det ikke lurere å velge noe som ikke er så sensitivt mot vann? Vi har hatt både parkett og laminat, og det er noe herk. Hva med stoooore fliser? Lekkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Jeg kunne tenkt å kjøpe hus der kjøkken må byttes ut. For da kan jeg få det slik jeg vil.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Det er nok en del som tenker som deg Salt, men jeg tror det er flere som setter pris på å kunne flytte rett inn. Og det er det å få flertallet til å komme på visning og legge inn bud som er trikset for høyest mulig pris.
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Jeg er ikke sikker på at dere får igjen kostnadene. Jeg har selv latt være å by på hus med nye kjøkken jeg ikke likte. Det ble for dumt å betale for det og så rive det ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Kjør: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Nytt kjøkken før salg?Jeg ville tatt kontakt med en erfaren eiendomsmegler og snakket litt med vedkommende som kjenner markedet og vet hva folk ønsker, før jeg brukte masse penger på å pusse opp noe som jeg kanskje ikke fikk pengene igjen for. Det er dyrt å skifte kjøkken, i tillegg til innredningen som gjerne er billig, så kommer rørlegger- og elektrikerarbeid og -materiell på kanskje tjue tusen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|