Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp, jeg trenger ny Ipod nano!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 21:56   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp, jeg trenger ny Ipod nano!

....

Sist redigert av Guava : 28-11-12 kl 23:37.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:13   #2
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, jeg trenger ny Ipod nano!

Tok et kjapt søk.

http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/sea...tBy=totalprice

Gammel 03-01-10, 22:17   #3
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vet ikke. Vi har bare 4.generasjon Nano i hus. Den selges sikkert fremdeles noen steder hvis du heller vil ha den.

Gammel 03-01-10, 22:17   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om kameraet på nano'en er like ubrukelig som på iphonen, så er det ikke verd pengene. Jeg har fått meg 8gb til jul. tror det er nok for meg - men kunne nok med stort hell hatt mer altså.

Gammel 03-01-10, 22:18   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville kjøpt en Nano 16GB. Den har videokamera (hva en nå skal med det..) og radio. Liten og nett, men nok lagringsplass for trening osv. Jeg fikk en slik til jul, min gamle tok også kvelden. Jeg bruker den stort sett til trening.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:19   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jentungen fikk iPod Nano 8 gb til jul. Den med kamera. Vi gav 1250,- på Lefdal. De hadde også en gul 16 gb utstillingsmodell uten kamera til salgs for rundt 1500,-.

Gammel 03-01-10, 22:20   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Kameraet er i alle fall helt uten betydning i valget mitt, men 16 gb og radio høres fristende ut hvis radioen er god.

Min har også videokamera og radio. Radioen har jeg ikke prøvd ut nevneverdig, men den funka godt det lille jeg prøvde (krever selvfølgelig at øretelefonene er i da) - 16 gb høres herlig ut!

Gammel 03-01-10, 22:20   #8
Molly

Molly sin avatar

Standard

Her f.eks: http://www.megastorenorge.no/templat...96&source=1900

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.