|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Er dere samstemte med tanke på hvor dere vil reise og hva dere vil gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Ja, der er vi heldigvis stort sett enige. Selv om jeg nok er hakket mer gira på å reise enn LøveMannen. Sist redigert av løve70 : 03-01-10 kl 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er veldig på linje. Vi er begge mennesker som elsker å ta ferien på sparket, sette kurs mot et eller annet og komme frem hvis vi gidder. Vi kjørte 417 mil i Norge sommeren 2008 uten egentlig å ha noe annet mål enn at vi hadde lyst til å besøke et vennepar i Lofoten.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Hvis man ser bort fra at jeg liker å planlegge i GOOOOOD tid og han ikke liker det, så er vi alltid enige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Plutselig tilbake
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Det er sporty Blondie. Jeg tror vi hadde gått i tottene på hverandre rimelig fort stengt inne i samme bil i lang tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?
Jeg og mannen digger å kjøre langt med bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Ja, vi er som regel alltid rørende enige, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er temmelig samkjørte når det gjelder ferieønsker ja - sol og bading og en passe dose kultur og opplevelser
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Vi også, men vi har et særdeles bilsykt barn, så det utgår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Plutselig tilbake
![]() ![]() |
Jeg synes det er pyton. Spesielt med barn i bilen. Jeg kjører kun for å komme frem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er velsignet med barn som enten holder helt kjeft og ser på utsikten eller som sovner i bilen, så for oss er bilkjøring alenetid. Da kan vi snakke sammen, le, tøyse og være stille sammen. Eneste som gjør at det ikke er helt optimalt er at det er komplisert å ha sex i bilen.
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Tja. Han er vel stort sett med på det jeg og storesøster planlegger, men han er ikke så veldig begeistret for syden.
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Ja, vi er i grunn ganske enige. Det er dog visse ting vi ikke vil kunne bli enige om, så de reiseforslagene blir ikke engang luftet. Jeg kunne tenke meg å ta med sønnen vår til Danmark for å spise røde pølser og sånt som jeg gjorde som barn, og han kunne tenke seg å reise til Alaska for å se på kjedelig natur og slemme dyr. Vi har sluttet å snakke om sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er stort sett enige.
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Vi også, og vi har aldri så gode diskusjoner og samtaler som under lange bilturer. Jeg drømmer om å kjøre i Europa, og vi har et sånt barn som du beskriver også. Men så er det hun som kaster opp hvert 5. minutt, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Tja. Vi klarer alltids å bli enige om HVOR vi skal, men HVA vi skal gjøre pleier å være et større problem. Jeg vil feks gjerne ligge på stranda i timesvis, men det syns selvfølgelig han er gørr. Det samme med shopping
![]() |
#18 |
Vi kjører mindre nå med barn enn før, men gutta liker det de og. Jeg og liker å snakke, le, tøyse og være stille med mannen i bilen. Da er det ikke noe som forstyrrer oss. (Bortsett fra evt bråk i baksetet da.) Sex i bilen har vi testet i vår ungdom, så det klarer vi oss uten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er enige om hva vi ønsker: sol, bad, god mat, kultur og opplevelser. Men jeg er 100 ganger mer engasjert i planleggingen, og han er 100% fornøyd med den fordelingen, og jeg og for den saks skyld |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|