|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Svipptur med danskebåten? | |||
Jippi! Jeg blir med og tør å si det høyt. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 40,20% |
Jeg blir med, men tar på meg løsnese og parykk og sier det ikke høyt |
5 | 4,90% |
Jeg blir med til nøds, men bare for å ofre meg for vennene mine |
18 | 17,65% |
Nei jeg blir sjøsyk uansett vær |
10 | 9,80% |
Nei, danskebåten er så harry at jeg må ha et skikkelig påskudd for å reise med den |
25 | 24,51% |
Dustepoll |
3 | 2,94% |
Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Poll kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Ja, med Københavnbåten med familien, men jeg tror ikke jeg hadde giddet å prioritere det likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Ikke noe problem så lenge det er med Købenahavnbåten. Det har jeg gjort mange ganger. Kilebåten er heller ikke noe problem. Har gjort begge deler både med og uten barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Mannen og jeg tar oss gjerne en slik tur i ny og ne. Men da bestiller vi gjerne litt fin lugar og spiser en a la carte middag
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Kanskje til København? Har aldri gjort det og jeg blir lett sjøsyk, så så veldig frister det tydeligvis ikke. Var med Peter Wessel flere ganger i ungdommen og det var jo aldeles fryktelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Jeg og to venninner reiste på en slik tur til København en gang. Det var hyggelig og vi hadde en fin tur, men ingen av oss ble særlig imponert over utelivet på båten.
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Jeg blir ganske lett sjøsyk, blitt det flere ganger på sånne turer. Synes det er helt OK til sitt bruk, men jeg ville nok heller ha reist på en annen tur om jeg skulle ha dratt på en etterlengtet langweekend.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Nei, tusen takk. Ikke fordi jeg ikke kunne hatt det gøy på en båt med bar og lugarer hvis den bare lå til kai, men jeg blir grønn av å ta ferge mellom Halhjem og Sandvikvåg, så ikke noe danskebåt for fornøyelsens skyld for min del.
![]() |
![]() |
#9 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?I ungdommen ble det noen reiser. Skikkelige sjøslag en del av dem. Nå til dags er den type turer erstattet med høyfjellshotell. Litt samme stil, bare hakket roligere og med mer komfort |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Det har jeg og kunne jeg fint gjort igjen - ikke noe hæla i taket, men en tur i ny og ne, for å gjøre noe annet, komme litt bort osv. er da helt på sin plass. Nå går derimot ikke båten herfra seint lenger, slik at det er slutt på fylleturene - og det gjør meg ingenting!
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Jeg har jo allerede avslørt meg som blodharry danskebåtfan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Jeg har ofret meg noen ganger for ungenes del -de synes det er gøy med sånne turer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Kunne jeg gjerne gjort, om vi hadde bodd litt nærmere en båt.
![]() |
#15 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Har ikkenoe problemer med hverken båten til København eller til Kiel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
audio, video, disco
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Nei, bare når jeg må: dvs skal ha med bil til Europa på ferie. Ellers synes jeg ikke det er noen svipptur, det tar jo eeevigheter og er gørrkjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Jeg kunne, og har gjort det for å shoppe i København, men aldri i livet om jeg hadde gjort det uten den guleroten. Båten er kjedelig, dødsharry og det siste sted i verden jeg ønsker å være i full tilstand.
![]() |
#18 |
Enda en som trener
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Jeg var med på noen sånne turer i min ungdom. Det frister ikke til gjentakelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Svippturer med danskebåten: Jippi eller aldri i livet?Det er ikke noe jeg gjør, med eller uten venner. Men jeg synes ikke det er blodharry heller, det er bare ikke meg. Akkurat som all inclusive hoteller, heller ikke meg.
![]() |
|
|