|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har parabol, men siden det snart trenger utskifting blir det vel box... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Altibox fra Lyse (PVR). Tidligere hadde vi GET, og den boksen var så fantastisk at det var skikkelig, skikkelig nedtur å få Altibox-boksen. Den suger i forhold til Get, det er ikke engang serie-opptak på den, og ikke er det resume på programmene man har tatt opp, det er ikke noe symbol som viser det man har sett eller ikke av opptakene, slettefunksjonen er skikkelig åttitalls, menyen er elendig og i det hele tatt. Det må være hjernedøde folk som har laget den boksen, skjønner ikke at det går an. Men den er bedre enn ingenting, og det er et stort pluss at man kan ta opp via internett (og mobil, men det koster visst endel penger).
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har parabol, og leverandør er Canal Digital... Synes PVR-boksen er treg, og har dårlige funksjoner i forhold PVR-boksen til GET
![]() |
#4 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har også Canal Digital, og funksjonaliteten i PVR-boksen suger synes jeg. Men det er kun Canal Digital å få her, så kan ikke velge bort dusteboksen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har AltiBox ifra Lyse. En PVR boks og en 'vanlig'. Helt greit, har ingen erfaring med GET, så jeg klager ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?
Hadde jeg ikke hatt GET først så hadde jeg nok ikke klaget jeg heller, det er det som er så kjipt med å gå fra luksus til bånn i bøtta.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har Get, og er fornøyd med det. Det eneste jeg skulle ønske, var at det var like fleksibelt i forhold til kanalvalg som RiksTV. Da var det en del kanaler som hadde utgått med høye hælspark her. Som Cartoon Network bla. Makan til drittkanal skal man lete lenge etter. |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Sjugger: Du kan vel fjerne kanaler du ikke ønsker å bruke? Sånn fra oversikten altså. De ligger fremdeles i pakken, men du trenger ikke se dem.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har rikstv med bare nrk kanalene og tv2 (som vel snart går ut) Mulig vi legger inn fiber etterhvert, da blir det GET |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Get går bare på fiber? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Går det an?? Hvordan?? Håhåhåh da er jeg slem mor, og sier at oiii hvaaa har skjedd med CN??! Den er BORTE jo!! Æsj altså - da må dere se på Discovery i stedet da joh! Moahaha Neida- men jeg hadde likt å få den vekk gitt, så opplys meg o smarte Fluke |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Mener du kan lage deg en favoritt listen der du legger inn de kanalene du ser mest på.. Å vips så ble alle dårlige kanalene borte
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har pvr-boks fra Get. Boksen har responstid som en dinosaur, men jeg er fornøyd med funksjonaliteten den innehar.
![]() |
![]() |
#14 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har også Get, og er OK fornøyd. Aner ikke prisen, men det er nok litt dyrt. Vi har internett fra Get også.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Du må slette, mennesk.
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Pr i dag så har vi kabel-tv fra Canal Digital, men det byttes snart ut med fiber fra Loqal. Venter bare på at gravingen skal komme i gang i gata vår.
![]() |
#17 |
er her
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har viasat, er passe fornøyd, vurderer å ha rikstv i stuen når vi kjøper ny tv, for å slipp en ekstra boks. Det som irriterer meg er alle fjernkontrollene og kanal-kaoset.
![]() |
#19 |
Smugleser
|
Du må ha boks for å ha RiksTV også - det en nå rene digitale sendinger i hele Norge.
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Jøss, Anda, så kjipt! Ei venninne av meg opplevde det der to ganger med Canal Digital. Uflaks.
![]() |
|
|