|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Noen som vet hvilket flyselskap det lønner seg å reise med til USA nå?Jeg har blitt invitert til en bursdag i Minnesota i februar, og jeg har så lyst, så lyst til å dra dit.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvilket flyselskap det lønner seg å reise med til USA nå?Jeg vil tro at du vil kunne finne ok priser til Minnesota med KLM/Northwest Airlines-alliansen.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Noen som vet hvilket flyselskap det lønner seg å reise med til USA nå?Jeg har sjekket SAS og KLM. Prisene var nesten like. Iceland Air hadde ingen flygninger i den perioden. Merkelig.
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvilket flyselskap det lønner seg å reise med til USA nå?Iceland Air har veldig gunstige priser til USA synes jeg. Veldig greie flytider og korte flytider også i forhold til mellomlandinger nede i Europa ...
![]() |
|
|