|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tankefull
|
![]() Trenger lure tips (ang varme på bad)Greien er den at varmekablene på badet har røke.
![]() |
#3 |
Tankefull
|
![]() Sv: Trenger lure tips (ang varme på bad)Det er vannskade, så må fikse det opp.
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger lure tips (ang varme på bad)Eller dere kan henge en liten panelovn på veggen - med skjøteledning den også, hvis du ikke vil la en vifteovn stå "usett". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger lure tips (ang varme på bad)Du har vel en jordet kontakt på badet til hårføner og sånn? Da putter du inn en løs varmeovn med jordet kontakt midlertidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Trenger lure tips (ang varme på bad)Til et såpass lite rom så ville jeg satt inn en vifteovn, som dere slår av når dere drar ut, og om natten.
![]() |
#7 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Trenger lure tips (ang varme på bad)Dette skjedde med mitt bad i fjor, jeg kjøpte en liten panelovn for baderom og hang opp på veggen. Min ble montert av elektriker, det kostet ikke så altfor mye, men det funker kanskje med skjøteledning også. Jeg hadde ikke turt å gå fra en vifteovn.
![]() |
|
|