|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor får jeg tak i aluminium ovnsformer med lokk?Jeg skal lage enorme mengder squaslasagne i dag, og fryse ned, men jeg har ikke så mange ildfaste former at det er greit at de er "borte" i fryseren i lange tider, derfor tenkte jeg på sånne aluminiumsformer med papplokk som storkjøkken og sånn bruker, men hvor fins det egentlig et godt utvalg av slikt?
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 05-01-10 kl 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvor får jeg tak i aluminium ovnsformer med lokk?Noen matvarebutikker kan ha, og butikker ala Europris osv. Men slettes ikke alle, jeg pleier kjøpe noen på svensk Icabutikk, de er av porsjonsstørrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg tak i aluminium ovnsformer med lokk?Prøv jernia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor får jeg tak i aluminium ovnsformer med lokk?Ja, noen matbutikker har, men ofte veldig dårlig utvalg. Binders var et godt forslag.
![]() |
#6 |
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg tak i aluminium ovnsformer med lokk?Jeg kjøpte på Biltema.....Det er flere størrelser i pakken, ble brukt til lasagne som jeg frøs ned...
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor får jeg tak i aluminium ovnsformer med lokk?Binders og Norengros har.
![]() |
|
|