|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() "Jomfru-tur" til SydenSiden vi får baby til sommeren, så blir det vanskelig å reise bort i selve ferien. Har begynt å tenke på at vi kanskje kunne dratt til Syden en eller annen gang før baby'n kommer, men vi har aldri vært den retningen og aner ikke hvor og hva vi skal begynne å lete etter.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: "Jomfru-tur" til SydenJeg tenker at varme i syden og lang flytur ikke er det du har mest lyst på akkurat da, jeg hadde vurdert vinterferietur året etter istedenfor. Da er baby rundt halvåret og en tur vil bli finfint.
![]() |
#3 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: "Jomfru-tur" til SydenJeg har stort sett vært i god form som gravid, iallfall etter de første slitsomme ukene. Jeg har aldri vært stor og tung som gravid, og magen har brukt å være en liten kul, så jeg ser ikke mørkt på verken flytur eller varme. Bekkenet kan jo selvsagt bli litt plagsomt, men jeg tror det hadde gått bra.
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: "Jomfru-tur" til SydenJeg hadde aldri reist ut på tur såpass sent i svangerskapet, men om jeg likevel skulle gjort det så ville hovedfokus vært å finne et sted med et bra helse- og fødevesen. Spania kanskje? Mallorca? Vi har vært på Mallorca i mai ved to anledninger, og har stort sett hatt fint vær. Sjøbad har imidlertid ikke fristet.
![]() |
#6 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: "Jomfru-tur" til SydenSiden dere er såpass negative på å dra så sent i svangerskapet, tør jeg ikke tenke på hvordan mamma vil reagere.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Jomfru-tur" til SydenDet finnes en del hopp-på turer i mai, men du skal bare være klar over at 5 er ofte en for mye for charterselskapene. Så ikke like lett for 5 som for 4. Men meld deg på f.eks. Ving nyhetsbrev, de har gode priser på turer som er litt frem i tid og spesifisert. I mai er det ofte gode tilbud siden det er før toppsesongen begynner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Jomfru-tur" til SydenVi var på kreta høsten 2007 da snoopy var 4 mnd, og det var genialt. Hun lå i vogna i skyggen unger parasol på stranden og sov om dagen og da kunne vi kose oss og bade ilag med turbo.
![]() |
|
|