|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Noen som har vært i Phuket i Thailand?Svigerinna mi vil ha oss med til Thailand i sommer. De har vært i THailand før (Koh Samui) og likte det ikke spesielt godt (hun er veldig bereist). Hun klarer ikke legge fra seg Thailand helt, fordi alle skryter sånn av det, så nå vil hun gjerne prøve området rundt Phuket for å se om det er bedre der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært i Phuket i Thailand?Jeg likte meg ikke så veldig godt på Phuket, men klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor. Var derimot på Krabi for 11-12 år siden og elsket stedet. Skulle jeg dratt til Thailand hadde det blitt stedet.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært i Phuket i Thailand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Noen som har vært i Phuket i Thailand?Jeg har vært her. Synes ikke det var noe spesielt, for å være ærlig, litt sånn "tourist trap". Ikke spesielt hyggelig. Vi bodde i den største byen, Patong Beach og der var det prostituerte i gatene langs strandpromenaden og litt sånn småsnacks. Og man kunne i grunn ikke unngå det strøket heller, for det var kun her restaurantene lå. Men det er sikkert andre fine stedet på Phuket altså, men ikke dra til Patong.
07, 09, 13 Sist redigert av Bille : 06-01-10 kl 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Noen som har vært i Phuket i Thailand?Vi bodde på Kata beach ett år før tsunamien. Barna var 1 og 4,5 år. Vi hadde e avslappende, rolig ferie på stranda og ved bassengkanten. Leide taxi og kjørte rundt litt (200 pr dag
![]() |
|
|