|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Drømmer
|
![]() Romantisk restaurant i DrammenPå lørdag er det 10 år siden jeg og mannen ble sammen og vi skal ut å spise. Vi har planer om Drammen siden barnevakten vi skal ha til poden bor der og vi da slipper å dra så langt etterå ha levert han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Romantisk restaurant i DrammenRomantisk og romantisk fru Blom. Jeg hadde nok dratt å Lizzis. De har en meksikans salat der som er fantastisk. Man får i alle fall sitte litt i fred i sånne "båser". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Romantisk restaurant i DrammenJeg syns det er ganske hyggelig her: http://www.pavarottirestaurant.no/
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Romantisk restaurant i DrammenPavarotti er koselig ja, lokalene er jo intime nok ettersom jeg husker. Glass ser flott ut (jeg har ikke spist der selv) men jeg vet ikke hvor romantisk denne er heller når interiøret er så moderne.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Romantisk restaurant i Drammen
Ja, det er nok individuelt hva man legger i romantisk. Jeg for min del ante ikke at Pavarotti hadde matservering før det ble anbefalt i en annen tråd her tidligere, de tidene på døgnet jeg har vært der har det vært for øl og rølp.
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Romantisk restaurant i DrammenSkutebrygga er jo stilig og har klasse,og veldig god mat.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Romantisk restaurant i DrammenTeatercafeen i Drammen har jeg forresten hørt godord om: http://www.teatercafeen.no/
![]() |
#10 |
trøtt
|
![]() Sv: Romantisk restaurant i DrammenFellini (fortrinnsvis på Bragernes) har mye god mat (italiensk) og Aroma India er en god indisk restaurant. Jeg liker Aroma India veldig godt!
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Romantisk restaurant i DrammenJa, Aroma India har kjempegod mat, men det er ikke spesielt romantisk der vil jeg si - man sitter jo nesten oppå hverandre. Likevel - det er god atmosfære der.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Romantisk restaurant i Drammen
Dere må for all del ikke dra dit! Maken til elendig service er det lenge siden jeg har vært borti, hvis noen gang. Maten var heller ingen kulinarisk opplevelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|