Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Romantisk restaurant i Drammen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 09:26   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Romantisk restaurant i Drammen

På lørdag er det 10 år siden jeg og mannen ble sammen og vi skal ut å spise. Vi har planer om Drammen siden barnevakten vi skal ha til poden bor der og vi da slipper å dra så langt etterå ha levert han.

Noen som vet om en koselig romantisk restaurant?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 09:32   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Romantisk restaurant i Drammen

Romantisk og romantisk fru Blom. Jeg hadde nok dratt å Lizzis. De har en meksikans salat der som er fantastisk. Man får i alle fall sitte litt i fred i sånne "båser".

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 11:33   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er ganske hyggelig her: http://www.pavarottirestaurant.no/

og her: http://www.oregano.no/restauranter/d...mat-og-vinhus/

Og er du glad i biff, er det fint her:
http://www.oregano.no/restauranter/d...huset-stallen/

Gammel 08-01-10, 11:39   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med Glass? Det er vel den eneste restauranten med litt klasse over seg i Drammen? Det er mange andre småkoselige, men ikke så veldig fancy eller romantiske syns jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 12:21   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pavarotti er koselig ja, lokalene er jo intime nok ettersom jeg husker. Glass ser flott ut (jeg har ikke spist der selv) men jeg vet ikke hvor romantisk denne er heller når interiøret er så moderne.

Liker dere tapas er La Vida Tapas ganske ny og jeg har hørt skryt av den og det ser jo ganske fint ut der inne.

Eller Oskar. God mat og en lun atmosfære.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:34   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Pavarotti er koselig ja, lokalene er jo intime nok ettersom jeg husker. Glass ser flott ut (jeg har ikke spist der selv) men jeg vet ikke hvor romantisk denne er heller når interiøret er så moderne.

Ja, det er nok individuelt hva man legger i romantisk. Jeg for min del ante ikke at Pavarotti hadde matservering før det ble anbefalt i en annen tråd her tidligere, de tidene på døgnet jeg har vært der har det vært for øl og rølp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:34   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri vært på Glass, men utenfra syns jeg det ser for moderne og "kaldt" ut for min smak.

Gammel 08-01-10, 19:41   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva med Glass? Det er vel den eneste restauranten med litt klasse over seg i Drammen? Det er mange andre småkoselige, men ikke så veldig fancy eller romantiske syns jeg.

Skutebrygga er jo stilig og har klasse,og veldig god mat.
Samt Oskars.
http://www.drammen.no/restauranter

Her er alle spisesteder i Drammen. Personlig anbefaler jeg de to ovenfor og Hannas Kjøkken.

Gammel 08-01-10, 20:09   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Teatercafeen i Drammen har jeg forresten hørt godord om: http://www.teatercafeen.no/

Gammel 08-01-10, 20:34   #10
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Fellini (fortrinnsvis på Bragernes) har mye god mat (italiensk) og Aroma India er en god indisk restaurant. Jeg liker Aroma India veldig godt!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 20:38   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Ja, Aroma India har kjempegod mat, men det er ikke spesielt romantisk der vil jeg si - man sitter jo nesten oppå hverandre. Likevel - det er god atmosfære der.

Mirawa er ikke så galt det heller, de også har god mat - men jeg syns ikke det er spesielt romantisk der heller.

Gammel 08-01-10, 20:38   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for tips.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 20:53   #13
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Liker dere tapas er La Vida Tapas ganske ny og jeg har hørt skryt av den og det ser jo ganske fint ut der inne.

Dere må for all del ikke dra dit! Maken til elendig service er det lenge siden jeg har vært borti, hvis noen gang. Maten var heller ingen kulinarisk opplevelse.

På Fellini er det veldig god mat. Jeg og mannen drar forøvrig alltid på Taj Mahal når vi skal spise, der får vi alltid god mat og topp service!

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.