Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du medfødte ansikts- og kroppstrekk kan si noe om personligheten til folk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 16:38   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Tror du medfødte ansikts- og kroppstrekk kan si noe om personligheten til folk?

Tror du medfødte trekk kan si no om en person? Eller er uttrykk som "en bestemt hake" bare tøys?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 17:31   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du medfødte ansikts- og kroppstrekk kan si noe om personligheten til folk?

Jeg tror det bare er tøys. (Men at "typisk mimikk" sikkert kan henge sammen med personlighet.)

Gammel 08-01-10, 17:38   #3
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du medfødte ansikts- og kroppstrekk kan si noe om personligheten til folk?

Jeg tror frenologien og tilleggende herligheter er grundig tilbakevist. Bare tøys.

Men jeg tror at ens utseende kan ha noe å si for hvordan andre oppføre seg mot en, og at noen i visse tilfeller kan utvikle enkelte sider av personligheten sin gjennom en slik transaksjon.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 17:44   #4
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror at hvordan man blir oppfattet og behandlet er med på å danne ens personlighet, derfor både ja og nei- nei jeg tror ikke at om du har lange fingre er du musikalsk, men jeg tror at det er større sansynlighet for at noen tenker-" kansje du vil prøve å spille piano"?

Veldig forenklet, men U get my drift.

Gammel 08-01-10, 18:21   #5
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ifølge Henning Hay Lee så har det alt å si, han spår i fortid, nåtid og fremtid ved å se på ansikt, hvordan ører sitter, nese, panne i forhold til hårfeste osv osv.

Det var noe som stemte da jeg snakket med han, men andre ting som ikke stemte. Men moro å ha prøvd! :ikke lukket!:

Gammel 08-01-10, 19:45   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Bare tull, men Ellen Holager Andenæs er unntaket som bekrefter regelen. Jeg mener, til og med stemmen står til stilen.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 19:47   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan man utvikler seg er vel en vekselvirkning mellom utseende og personlighet. Mimikk og uttrykk betyr jo endel for hvordan man fremstår, og hvordan man ser ut kan bety en hel del for hvordan man blir behandlet og dermed for hvordan man utvikler seg. Men utover det: bare tøys.

Gammel 08-01-10, 19:54   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men det er litt interessant da, hvordan slike forestillinger er ganske dypt forankret i folkepsykologien. Liten & søt, bestemt hake, veik hake, lavpannet, tykk & blid, rødhåret & hissig, blond & dum og så videre.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 20:28   #9
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det har jeg egentlig ikke tenkt noe særlig på før, men det finnes en type utseende hos kvinner som ikke tiltaler meg. Jeg har kjent flere som har den typen utseende, og alle har vist seg å være frekke og uforskammete, eier ikke respekt for andre og er av typen "jeg har alltid rett". Jeg har kjent så mange med denne type utseende at jeg kjenner det igjen når jeg ser det.
Jeg gir alltid ukjente en fair sjanse da jeg i utgangspunktet er åpen og interessert i å få nye bekjentskaper. Allikevel viser det seg gang på gang at de med dette utseende oppfører seg på samme måte. Det er utrolig rart.
Jeg har aldri problemer med folk av annet utseende enn disse damene.

Og nei.. jeg vil ikke si hvordan de ser ut.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.