|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Uteklær i store strJeg trenger uteklær, det viktigste er en varm og god utebukse. Jakke har jeg forsåvidt men vil helst kjøpe et sett. Problemet er størrelsen. Jeg må ha må 52 i bukse og 54 i jakke. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uteklær i store strVi har vært på euroshop og kjøpt varme kjeledresser, funker fint. Det er skjeldent det er 20minus så å bruke flere 1000 vakke aktuelt. Vi må ut og herje litt i helga ungene er drittlei av å være inne og se film i bhg og sfo. Og det er forsåvidt vi og
![]() |
#3 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Uteklær i store strJeg brukte varmedress jeg, når jeg var på det største.. de har kjempe billige på sparkjop.no og de er ABSOLUTT bra nok!
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Uteklær i store strDu kan få kjøpe en dress av meg hvis du vil. Hel dress i sort og grå, parkdress type. Kostet 2k ny, jeg skal ha 500 for den. |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Uteklær i store strJeg skal til Ski i morgen, hvis du vil prøve den så kan jeg legge den i bilen? |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uteklær i store strJeg kjøpte varmedress på Felleskjøpet. Helt grei.
![]() |
|
|