Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan redigerer jeg listene på FB?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 00:36   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan redigerer jeg listene på FB?

Jeg kom til å legge en person i en liste som ikke gir adgang til å se veggen min. Hvordan redigerer jeg listen?

Gammel 09-01-10, 01:01   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan redigerer jeg listene på FB?

Hvordan lager jeg lister på FB?

Gammel 09-01-10, 08:44   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Jeg snakker om de listene man får spørsmål om å lage når man er inne på personvern og legger begrensninger på hvem som kan se profilen. Man kan velge venner, venners venner, alle eller tilpass. Jeg har puttet et menneske i en av disse tilpassede listene, og forstår ikke hvordan jeg får henne ut igjen! Jeg finner nemlig ikke noe sted å redigere listen, jeg får bare til å lage nye lister.

Gammel 09-01-10, 11:04   #4
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hehe. Jeg snakker om de listene man får spørsmål om å lage når man er inne på personvern og legger begrensninger på hvem som kan se profilen. Man kan velge venner, venners venner, alle eller tilpass. Jeg har puttet et menneske i en av disse tilpassede listene, og forstår ikke hvordan jeg får henne ut igjen! Jeg finner nemlig ikke noe sted å redigere listen, jeg får bare til å lage nye lister.

Viss du trykker på "Mine Venner", "Friends" eller "Me Hearties"(...eller kva det heiter, alt etter språkval...) på den blå menystripa øvst i Facebook skal dei ulike listene du har laga ligga som ei liste til venstre. Når du går inn på den aktuelle lista ligg dei ulike venene nedover med eit menyval eit stykke til høgre for namnet. Der kan du setja eller frjerna "hakar" for kva lister denne personen skal vera i.

Vonar dette hjalp.

Sist redigert av Didjeridust : 09-01-10 kl 11:04. Årsak: Endra skriweflei...
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:34   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Takk! Det hjalp litt. :P Jeg fjernet henne fra listen, men hun ser fremdeles ikke veggen min? Jeg klarer ikke finne noe valg for hvem som skal se veggen eller ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.