|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Min datter blir 7 år i juli men har ikke antydning til løse tenner enda. Jeg ser de fleste andre 1 klassinger har mistet mange tenner og hun er jo veldig opptatt av at "alle" vennene hennes nå har mistet og til og med fått igjen de nye tennene sine. Jeg fokuserer på at det bare er fint at hun ikke har løse tenner enda, og gir mange positive grunner men hun lar seg ikke overbevise
![]() |
#3 |
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med 1 klassinger som ikke har mistet en tann enda?Vår 6-åring (7 i august) har heller ikke mistet tenner. Ingen som er bittelitt løse engang. Vi fokuserer også på det positive, men hun venter veldig. Storebroren mistet sin første like før 7-års dagen. Han er 12 nå, og har fremdeles mange melketenner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Poden mistet sin første tann i februar i fjor, altså da han gikk i første klasse. Han har så langt bare mistet to tenner til.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() Re: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Ingen løse her heller, men det har kommet en ny fortann nede bak melketanna...
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Det er vel ikke så rart at det finnes 1.klassinger uten løse tenner.
![]() |
![]() |
#7 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Storebror mistet sin første tann i mars i fjor. Da gikk han i 2. klasse. Jeg tror han var den siste i klassen som begynte med tannfelling. Han fikk tenner sent, men jeg aner ikke om det er noen sammenheng der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
anglofil
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?
Vel, hun er faktisk eneste i klassen sin uten å ha mistet en tann men nå er de jo bare 16 stk da
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Storebror sin bestekompis har ikke mistet noen tenner ennå. (Til guttungens store ergrelse, da guttungen vår nå har mista sin fjerde tann.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Ingen løse tenner i sikte her. Da vi var hos tannpleier i fjor var lillemann litt lei seg for det, men hun forklarte ham at det var det aller beste for da "brukte han opp" de gamle før han fikk de nye. Den forklaringen kjøpte han.
![]() |
#13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Min syvåring mistet 8 tenner fra han ble 5 til han ble 6, men jeg kjenenr ei jente som går i 4.klasse- hun har ikke mistet en eneste tann men har to løse |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Min 1.klassing har heller ikke mistet noen tenner ennå. Han fikk tenner tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?6 åringen (7 i august) har ikke mistet noen tenner ennå, og har heller ingen løse. Selv mistet jeg før jeg var 6.
![]() |
![]() |
#16 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Min 6 åring (7 i september) har ikke mistet noen tenner enda, men har en tann som er litt løs. Jeg har inntrykk av at de fleste i klassen hans har mistet en eller flere tenner.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Min 2002 oktobermodell har ikke mistet noen tenner. Ikke noen antydninger heller. Han slo ut en fortann når han var 2.5 år så i hans øyne har han mistet en tann. Han er fornøyd med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Vi har en 2. klassing som ikke har mistet tenner ennå. Ikke antydning til det heller... Men hun var nesten 1 år før hun fikk sin første tann så det har vel en sammenheng.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Mazungen (født i mars) har ikke antydning. En seksårjeksel har vel tittet frem, men ellers er det lite som er løst. Hun fikk heller ikke tenner før hun var over året. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|