|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Strikk til prematurMin svigerrinne skal ha baby i slutten av mars og svigermor skal strikke hentesett, problemet er bare at hun har det med å få små babyer og denne er ikke estimert til mer enn 44cm og da er klærna i 0mnd svære. Noen som har oppskrifter på jakke f.eks?
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikk til prematurMin sønn var 43 cm og veide 2985 gr ved fødsel og han måtte vi kjøpe prematur str 40 til, så da vil jeg tro at det må enten strikkes etter prematur oppskrifter eller babyborn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Strikk til prematurMan kan jo bare trekke fra litt på minste størrelsen da.
![]() |
#6 |
I endring
|
![]() Sv: Strikk til prematurTakk for tips folkens.
![]() |
#7 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Strikk til prematurOm du skal strikke mer så mener jeg at du kan finne det hos Nøstebarn og/ eller bånsull. Strikkeoppskrifter altså.
![]() |
#8 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Strikk til prematurEi jeg kjenner som var flink til å strikke, brukte oppskrifter til Baby born da jeg fikk mine premature døtre som var under 40 cm lange. Har enda de små plaggene liggende. Rart å se.
![]() |
|
|