|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Hvis du gjenkjente en FP-er fra bilde som du har sett her i forumet/tidligere forum eller gjenkjente personen på en annen¨måte. Hadde du da gitt deg til kjenne og hilst på vedkommende? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Om jeg hadde gått forbi en person på gata tror jeg ikke at jeg ville ha snudd og gitt meg til kjenne nei.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Hvis jeg gjenkjenner noen ville jeg sagt ifra, og hvis noen kjente igjen meg ville jeg likt å vite det. Om vedkommende fremdeles ønsket å være anonym hadde jeg satt pris på om vedkommende hadde sendt en melding til noen andre som kunne informert meg om i hvilken sammenheng vedkommende kjente meg.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Nå snakker jeg om hvis jeg ser kjenner igjen noen her inne som jeg kjenner fra før i rl.
![]() |
#5 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?
Underskriver dette.
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg har kjent igjen en person her inne, og jeg sa fra. men jeg ble temmelig overrasket over at jeg turte!! Litt kledelig beskjeden.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg ville synes det var hyggelig om noen hilste på meg hvis de kjente meg igjen på gaten eller t-banen eller i en eller annen annen sammenheng.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?For egen del så hadde jeg nok sagt fra dersom jeg f.eks hadde sittet på Gardermoen og sett Iset eller Blu-en sitte rett foran meg. Hadde jeg passert noen på gata er det heller tvilsomt. Kom litt an på hvem det er og hvor godt jeg føler at jeg "kjenner" dem fra nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Tror nok jeg ville sagt fra ja. Det ville føltes veldig unaturlig, og nesten litt snokete, om jeg ikke sa fra.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Nei.
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg hadde høyst sannsynlig ikke gitt meg til kjenne om jeg møtte noen sånn i forbifarten, men om jeg hadde begynt å jobbe et sted og kjent igjen noen fra nettet så hadde det vært litt rart å spille to forskjellige roller på en måte, da hadde jeg sagt i fra.
![]() |
#13 |
er her
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Det kommer helt an på situasjonen og ikke minst person. Men jeg hadde sikkert heller spurt per PM etter at jeg hadde komet hjem, kejnner jeg meg selv rett.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Kommer litt an på. Det skal mye til for at jeg kjenner igjen noen. Jeg kjenner jo ikke igjen dem jeg kjenner engang, sånn på ansikt. |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Når jeg tenker meg om er det vel Enkelte og Noen jeg bare hadde passert i stillhet også. |
![]() |
![]() |
#17 |
En som trener
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Det er mulig jeg hadde gjort det om vedkommende var alene. Og om jeg hadde gjort det avhenger nok av hvem det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Nei det hadde jeg nok ikke. Jo - hvis jeg var full.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Det mest idiotiske er iallfall når folk kommer på nett og knegger over å ha sett andre men ikke sagt noe. Holder du kjeft irl, så kan du faen meg holde kjeft irl også!
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Når jeg tenker meg om hadde det kanskje vært litt pinlig om jeg var på jobb og en plutselig ropte "HATTIFNATTEN" etter meg. Til opplysning.. Om noen vil gi seg til kjenne så er det fint om dere ikke roper. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|