Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 17:52   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?

Hvis du gjenkjente en FP-er fra bilde som du har sett her i forumet/tidligere forum eller gjenkjente personen på en annen¨måte. Hadde du da gitt deg til kjenne og hilst på vedkommende?

Hvordan ville du reagert dersom noen gjenkjente deg og gav seg til kjenne. Ville du synes det var koselig eller ville du helst at personen skulle latt være?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:54   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?

Om jeg hadde gått forbi en person på gata tror jeg ikke at jeg ville ha snudd og gitt meg til kjenne nei.
Men om jeg hadde truffet en person et sted, der vi på en måte "omgikk" hverandre, så ville jeg nok ha ymtet frempå.

Jeg synes det er ok om noen sier i fra at de kjenner meg igjen fra nett.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:56   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg gjenkjenner noen ville jeg sagt ifra, og hvis noen kjente igjen meg ville jeg likt å vite det. Om vedkommende fremdeles ønsket å være anonym hadde jeg satt pris på om vedkommende hadde sendt en melding til noen andre som kunne informert meg om i hvilken sammenheng vedkommende kjente meg.
Hvis det plutselig viser seg at MinaX er stesnuppas mamma, hadde det nok vært veldig greit for begge to at vi visste at den andre var her.

Gammel 10-01-10, 17:57   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå snakker jeg om hvis jeg ser kjenner igjen noen her inne som jeg kjenner fra før i rl.

Hvis jeg går forbi noen på gata som jeg ikke kjenner, men som jeg ser er herfra, så hadde jeg ikke sagt noe. Om jeg ikke hadde veldig lyst til å bli kjent med personen da. :-)

Gammel 10-01-10, 17:58   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis jeg gjenkjenner noen ville jeg sagt ifra, og hvis noen kjente igjen meg ville jeg likt å vite det. Om vedkommende fremdeles ønsket å være anonym hadde jeg satt pris på om vedkommende hadde sendt en melding til noen andre som kunne informert meg om i hvilken sammenheng vedkommende kjente meg..

Underskriver dette.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 18:00   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjent igjen en person her inne, og jeg sa fra. men jeg ble temmelig overrasket over at jeg turte!! Litt kledelig beskjeden.

Håper hun ikke synes jeg var superidoit, men virket som om hun synes det var ok.

Gammel 10-01-10, 18:01   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville synes det var hyggelig om noen hilste på meg hvis de kjente meg igjen på gaten eller t-banen eller i en eller annen annen sammenheng. Om jeg selv ville hilst på noen jeg kjente igjen vet jeg ikke - det kom vel litt an på situasjonen, som Necesario nevner, og litt på hvor lyst jeg hadde til å snakke med vedkommene.

Gammel 10-01-10, 18:02   #8
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For egen del så hadde jeg nok sagt fra dersom jeg f.eks hadde sittet på Gardermoen og sett Iset eller Blu-en sitte rett foran meg. Hadde jeg passert noen på gata er det heller tvilsomt. Kom litt an på hvem det er og hvor godt jeg føler at jeg "kjenner" dem fra nett.

Om noen hadde stoppet meg på gata og spurt om jeg var en Hattifnatt hadde jeg synes det var veldig koselig.

Gammel 10-01-10, 18:10   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tror nok jeg ville sagt fra ja. Det ville føltes veldig unaturlig, og nesten litt snokete, om jeg ikke sa fra.

Ville ønsket det samme andre veien.

Jeg hadde et lite dillema for noen år siden. Jeg ble kjent med ei via et forum, og vi skulle treffes i en annen by en sommer. Like før dette møtet skulle finne sted, så oppdaget jeg at denne personen var i "familie" med relativt nær slekt av meg. Dette fant jeg tilfeldig ut av, da mamma nevnte en hendelse i slekta vår, og dette var helt i samsvar med historien til henne jeg skulle møte.

Jeg viste også at denne personen ikke hadde mye til overs for vår felles kjente, så jeg fikk litt hetta med tanke på hva jeg skulle gjøre. Men jeg innså jo at det ikke hadde noen hensikt å skjule dette, så jeg tok kontakt og fortalte om oppdagelsen min, og lot det være opp til henne å vurdere om hun fortsatt ville treffe meg. Det ville hun heldigvis.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 18:11   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Gammel 10-01-10, 18:16   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde høyst sannsynlig ikke gitt meg til kjenne om jeg møtte noen sånn i forbifarten, men om jeg hadde begynt å jobbe et sted og kjent igjen noen fra nettet så hadde det vært litt rart å spille to forskjellige roller på en måte, da hadde jeg sagt i fra.

Det er lite sannsynlig at noen hadde kjent meg igjen sånn i forbifarten, jeg legger ikke ut bilder av meg selv. Jeg har ingen formening egentlig om jeg hadde ønsket om noen som kjente meg igjen skulle gi seg til kjenne egentlig. Litt sånn, whatever, tror jeg.

Gammel 10-01-10, 18:17   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Neidet hadde jeg nok ikke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 18:18   #13
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer helt an på situasjonen og ikke minst person. Men jeg hadde sikkert heller spurt per PM etter at jeg hadde komet hjem, kejnner jeg meg selv rett.

Gammel 10-01-10, 18:20   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kommer litt an på. Det skal mye til for at jeg kjenner igjen noen. Jeg kjenner jo ikke igjen dem jeg kjenner engang, sånn på ansikt.

Men om jeg overhører noen som hulkende forteller noe jeg nettopp leste så ... ... vet jeg ikke helt?

Sånn generelt så ville jeg nok presentert meg ja.

Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 18:22   #15
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg skal gi meg til kjenne for Xian neste gang.

Gammel 10-01-10, 18:27   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Når jeg tenker meg om er det vel Enkelte og Noen jeg bare hadde passert i stillhet også.

Bill.mrk:frp

Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 18:28   #17
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig jeg hadde gjort det om vedkommende var alene. Og om jeg hadde gjort det avhenger nok av hvem det er.

Jeg hadde IKKE likt om noen kom bort til meg og hilste, presenterte seg med *merkeligforumnick* og spurt om jeg var MinaX mens jeg var sammen med andre. Var jeg alene hadde jeg satt pris på det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 18:28   #18
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nei det hadde jeg nok ikke. Jo - hvis jeg var full.

Gammel 10-01-10, 18:29   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det mest idiotiske er iallfall når folk kommer på nett og knegger over å ha sett andre men ikke sagt noe. Holder du kjeft irl, så kan du faen meg holde kjeft irl også!

Gammel 10-01-10, 18:33   #20
Guava

Guava sin avatar

Standard

Når jeg tenker meg om hadde det kanskje vært litt pinlig om jeg var på jobb og en plutselig ropte "HATTIFNATTEN" etter meg. Til opplysning.. Om noen vil gi seg til kjenne så er det fint om dere ikke roper.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.