|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hotell i BergenI serien "klar for familiestorbytur med hotell i vår" vurderer vi nå Bergen som aktuelt reisemål. Noen som har et sentralt hotell å anbefale? Bør være litt ok og ha god frokost siden junior (og mor og far...) i stor grad ser fram til en god frokostbuffet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i BergenHan ingen anbafaling, men en avbefaling.
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hotell i BergenVi bodde på ett sas hotell ved den blå stenen. Husker ikke helt hva det het. Men så sentralt!
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hotell i BergenScandic er veldig ok. Får rimelige suiter der, så man får eget rom til foreldre og barn, samt stue.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hotell i BergenVi bodde på et kjempe OK hotell i Bergen for noen år siden.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i Bergen
Hotel Norge!
![]() |
#8 |
tankefull
|
![]() Sv: Hotell i BergenHotell Norge er et bra hotell ja. Ekstra kjekt hvis du har unger med, siden det er basseng der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hotell i BergenScandic i sentrum har god mat! Jeg har vært der på kurs og spiste og spiste. Det var først frokostbuffet og senere frukt, snacks og kaker. Jeg var til slutt stappmett, men "måtte" ta mer fordi det var så godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hotell i BergenScandic har godt mat, ja. Jeg har vært der ofte.
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hotell i BergenNei, men med et sentralt hotell uten at det er midt i mølja, så slipper man unna en del nattebråk.
![]() |
#12 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i BergenScandic er veldig greit og barnevennlig. God mat og veldig koselig betjening. Jeg har kolleger som har bodd der i åresvis og de er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
tankefull
|
![]() Sv: Hotell i BergenJeg er ikke sikker. Det er i grunnen bare svømmebassenget som gjør at jeg ville vurdert Hotel Norge. Scandic er minst like bra ellers. Jeg tror jeg ville sett på prisen, om ikke svømmebassenget er veldig avgjørende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hotell i BergenDet spørs hva som er viktig for dere på hotell. For min del syns jeg det er greit med plass. Ergo velger jeg Scandic. Maten vinner også der. Beliggenheten med.
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Hotell i BergenHm, alt er viktig. Svømmebassenget lokker pga femåringen. Det kan jo bli dårlig vær og fristende å henge litt på hotellet. Ikke minst er jeg gravid i uke 33, så det kan jo være greit at han og gubben kan bade litt mens jeg slapper av litt. Men mat og plass er ikke dumt det heller. Det betyr altså at Scandic Bergen er "bedre" enn noen av de loslitte Scandicene rundt omkring? Noen av dem er veldig slitne, vi var blant annet på et i Stockholm en gang som hadde sett sine bedre dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hotell i BergenScandic i Bergen er både og. Det ligger fordelt over tre bygg, og det er varierende kvalitet.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i BergenRadisson Blu-hotellene i Bergen er bra. Har bodd på begge og de er bra begge to.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hotell i BergenDet scandic der man får billige trerommere er ikke nytt. Det er av eldre, men helt grei kvalitet. Jeg har ikke hatt noe å utsette på de rommene vi har hatt, selv om de rommene som er på andre siden av kinoen er finere enn de ved siden av kinoen.
![]() |
#20 |
I mål
|
![]() Sv: Hotell i BergenTakk for masse svar og input. Vi endte på Radisson Sas, Hotell Norge. Mest på grunn av svømmebassenget for femåringen, men også fordi vi der fant en deal som var billig og som likevel kunne avbestilles fram til den aktuelle datoen. Prisen var omtrent som for Scandic. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|