|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er dette en kjenningsmelodi fra noe?http://en.wikipedia.org/wiki/Baker_Street_%28song%29 (Kilde: youtube.com) Sist redigert av Dronningen : 10-01-10 kl 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Finner du noe kjent her da? |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Eller er det dette du tenker på....? |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?
Nei ikke det. De mener det er noe eldre. Men antagelig så har de hørt den så mange ganger at man tror den hører til noe. Jeg fikk litt samme følelse selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Da burde det ha stått i lista på imdb. Jeg er enig i at det høres veldig åttitallsserieaktig ut, men det ser ikke slik ut. |
![]() |
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Den har vært i en episode av Simpsons.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Er ikke dette introen til "Lov og rett i LA" da? Det trodde jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Jo, det er jeg sikker på at det er!
![]() |
#11 |
Pauset
Nei det tror jeg ikke, men kanskje mannen og kompisen også blander de sammen. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Ikke LA Law, hvis de har hatt samme tema hele tida. (Kilde: youtube.com) Den kommer opp på soundtracksøk i imdb: "The Sopranos" (1999) {Full Leather Jacket (#2.8)} - "Baker Street" (uncredited) A Guide to Recognizing Your Saints (2006) - "Baker Street" Good Will Hunting (1997) - "Baker Street" Zodiac (2007/I) - "Baker Street" |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Dette kan komme til å bli skikkelig irriterende, kjenner jeg...
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Den låten elsker jeg, har likt den i maaange år.
![]() |
#19 |
WF: Isbjorn
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Jeg har funnet ut hvor jeg har hørt noe som ligner: Beat for beat. Der deltakerne skal gjette hvilken sang som spilles ved å bare høre f.eks saxofon. Ikke sikkert denne sangen ble spilt, men det kan jo minne litt om dette når man bare spiller saxofonbiten av en sang?
![]() |
#20 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Denne danset man da til hele starten på nittitallet! Jeg kjenner ennå gnagsårene på tærne når jeg hører denne... :mimre:
![]() |
![]() |
|
|