Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjærestetur i mai, where to go?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 22:12   #1
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjærestetur i mai, where to go?

Noen som har forslag?

Jeg og mannen har funnet ut at vi skal på en tur på vårparten, muligens mai måned eller noe sånt.. enten torsdag til søndag, eller fredag til søndag.

Noen forslag?

Vi har vært i Tallinn... ellers er det fritt frem

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:13   #2
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Kjærestetur i mai, where to go?

Amsterdam, Krakow, Paris, Praha?

Gammel 10-01-10, 22:14   #3
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Barcelona!

Nydelig by for kjærestetur

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:14   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hurtigruta?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:19   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville dratt til Amsterdam tror jeg. Var der i mai ifjor. Nydelig. Koselige kafeer, fine priser og deilig bare å tusle rundt. Litt mer vår enn her, og en kort flytur - egner seg fint for en helg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:25   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Roma! Jeg har en gang vært der en langhelg tidlig i mai, og det frister til gjentakelse!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:57   #7
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker Stockholm.
Lisboa er også en stor favoritt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:58   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Roma! Jeg har en gang vært der en langhelg tidlig i mai, og det frister til gjentakelse!

Roma er nydelig!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:21   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke orket å dra så langt som til Roma etc om jeg har hatt 4 dager "fri" - rett og slett fordi da har jo to av dagene gått med til reisedager omtrent.
Køben
Stockholm
London

Køben er kjempefin på våren (Stockholm også - vi gifta oss der i mai og hadde super temperatur)

Gammel 11-01-10, 01:23   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vår i Paris.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 01:37   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amsterdam er ikke usedvanlig sjarmerende just nu, men antageligvis mye bedre om våren. :kom akkurat hjem:

Paris er vakkert, Praha også, og så er jeg veldig glad i Wien.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 06:58   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Praha eller Amsterdam.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 07:33   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis dere bare skal være borte fra fredag til søndag, så hadde jeg helt klart prioritert kort flytur- Stockholm, København, London eller Amsterdam

Fra torsdag til søndag kunne jeg vurdert litt lengre tur - Paris, Praha, Barcelona? Jo flere flybytter, jo mer tid går bort i reise

Gammel 11-01-10, 07:58   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere bare skal være borte fredag til søndag ville jeg sørget for å reise kort; London, København, Gøteborg, Stockholm eller noe.

Torsdag til søndag hjelper litt. Berlin og Krakow står på min liste ovr byer jeg vil reise til med mannen om ikke så altfor lenge.

Gammel 11-01-10, 09:12   #15
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men, det er da ikke noe å lure på engang. PARIS

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:14   #16
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg Roma og tar med meg mine ansatte dit nå vår. Vi drar fra torsdag til søndag, direktefly med Ryanair ned, og med SAS via Kastrup tilbake. Anbefales! Vi skal bo i Trastevere (vest) som ikke er så dyrt som mer sentrale områder, og som er fantastisk sjarmerende (skikkelig Italiensk). Har bodd på billigbillig hotell sentralt tidligere, ved Termini (sentralbanestasjonen), ikke så stas.

Skal på kjæreste/par-tur til Barcelona i april, og det er også en veldig flott by! Elsker Antoni Gaudis byggverk, og denne gangen skal jeg se enda mer enn jeg fikk gjort sist. En tur til den magiske fontenen ved Montjuic er veldig romantisk, med operamusikk og fargesprakende vannshow.

I juni skal jeg på tur med venninner, og jeg lurer på om vi lander på Paris (aldri vært), Bergamo (fantastisk fin by, og ALT i Italia er jo romantisk), Praha (veldig flott arkitektur, og rimelig) eller Køben (som er den av de Nordiske hovedstedene jeg liker best. Tivoli by night er veldig flott!).

God tur!!

Gammel 11-01-10, 09:26   #17
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og mannen hadde kjærestetur til Berlin i september og jeg anbefaler virkelig en tur dit. Norwegian har billige flyturer dit og det finnes mange, bra hoteller til en rimelig pris på hotels.com

Byen overrasket meg og vi hadde det helt fantastisk - veldig mye å se og oppleve (ballongtur over byen m.m)

God tur uansett hvor dere ender opp

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:28   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Wien er veldig vakker

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 10:26   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tar bare et par timer å fly til Paris.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 10:33   #20
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har snakket litt om paris, praha, riga og budapest

Vil ett sted det er litt å se, og oppleve.. Tallinn var midt i blinken, mye kultur og flotte innslag.

Jeg har vært i Paris to ganger, men da var jeg 14/15 år gammel, men husker GODT at jeg syntes det var en helt fantastik by da.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.