|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Hjelp - hva har jeg rota meg opp i...For en stund siden -
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 25-09-06 kl 21:03. |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]()
#6 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Kan ikke si annet enn at det høres forferdelig hyggelig ut. Elsker store juler! Men man skal jo like de man inviterer da, det er en forutsetning. |
![]() |
![]() |
#8 |
Quiet, please
|
![]() Det høres ut som en kjempehyggelig julefeiring! For gjestene. En noe mer stressende en for Inagh-familien. Men dette fikser du og mannen, vet du. Vet ikke hvilke tradisjoner svigerfamilien har og sånn, men julen må jo ikke nødvendigvis bli et enormt prosjekt. Hvis alle bidrar litt og man ikke slår så veldig på stortromma med alt.
#9 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Tenkte jeg også
#11 |
Hertuginne
|
![]() Jeg tror dere kommer til å få en super jul, og så får du si til svigers og hele bulkegjengen at de selvsagt skal få feire jul sammen med dere, men at du forventer at de bidrar med hjelp. De kan jo ikke forvente at du skal stå på pinne og være vertinne for hele gjengen. |
![]() |
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Kjempeide i juli, ja.
#13 |
Fola Blakken
|
![]() 14? Da må det bli pinnekjøtt, det lager jo seg selv
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Vi skal samles slik i julen, hvis min bror får bygd ferdig huset sitt |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() 14 stykker ja, da blir et litt å henge fingrene i.
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Åh! Det høres kjempehyggelig ut - så fremt dere har en god tone, for det kan jo bli litt tett.
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() 14 stykker? Da setter du halvparten av dem i gang med å hjelpe med forberedelsene og resten hjelper til med opprydningen |
![]() |
![]() |
#19 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Det må bli pinnekjøtt jul! Og det høres morsomt ut |
![]() |
![]() |
#20 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Det kjekke med at det er familie er jo at det ofte er greit å delegere. Når man mestrer den kunsten er det nesten mindre jobb å lage selskap for mange enn å bare lage for de som vanligvis sitter rundt bordet. Dere skal vel uansett ha både middag, dessert og kaker/kaffe. Nå kan du få masse hjelp til å fikse det. Og angående plass, gjelder vel regelen om at der det er hjerterom er det husrom. Vi bor relativt trangt, men har bestemt oss for at vi vil ha hjemmejulaften for å få våre egne tradisjoner. Slekta som vil kan komme, enten til hele sulamitten, eller bare til pakkeåpning og kaker. Til tider har det blitt ganske fullt hos oss, for det er mye familie her, men vi legger lista lavt, og så får folket ta det som det er. Litt stress blir det, men det er veldig koselig også. |
![]() |
![]() |
|
|