|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kald på føttene
|
![]() Hva gjør vaskehjelpa?Vi skal få oss vaskehjelp (
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?Før hun kommer rydder vi, prøver å tømme så mange flater som mulig (både når det gjelder gulv, benker, vinduskarmer, hyller og bord), og finner frem vaskeremedier og rent sengetøy. Vaskeengelen skifter sengetøy, tørker støv av hyller, høyttalere og slikt, vasker av vinduskarmer og bord, vasker komfyr og kjøkkenbenker, støvsuger og vasker alle tilgjengelige (
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?Vår støvsuger og vasker alle gulv, tørker støv, vasker bad, vasker alle brunevarer på kjøkkenet og skifter på sengene. Om vi ber om det, så tar hun vinduer vasker inni stekeovnen etc.
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?For enkelhets skyld kunne jeg ha sitert Skilpadda...
![]() |
#5 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?Hvor ofte har dere vaskehjelp, og hva betaler dere?
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?Vaskehjelpen vår tar 180 kroner timen pluss moms, hun er innom annenhver uke, og bruker rundt 2 timer hver gang.
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?Vi har hjemmehjelp fra kommunen. Hun kommer en gang i uka, og vasker bad/dusj/toalett, støvsuger og vasker alle gulvene.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?Min tar det hun syns blir fint. (Vi har ikke noe felles språk.) |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?
Ikke umulig. Jeg kan spørre når jeg får tak i henne igjen (hun har ikke svart på den siste SMS-en, mulig hun fremdeles var bortreist da jeg sendte den)?
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva gjør vaskehjelpa?
Yes. Please. Fra mars-ish? Ikke noe bindende ennå, of course. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|