Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg fikk Iphone i dag :D

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 17:41   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk Iphone i dag :D

Men den skal visst lades i 12 t før bruk! Betyr det at jeg egentlig ikke bør leke meg med den mens den står på lading heller? Rastløs...

Gammel 12-01-10, 17:45   #2
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg fikk Iphone i dag :D

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Men den skal visst lades i 12 t før bruk! Betyr det at jeg egentlig ikke bør leke meg med den mens den står på lading heller? Rastløs...

Gratulerer! Jeg lot min lade ferdig før jeg begynte lekingen

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 18:10   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg lar aldri sånt lade ferdig før jeg begynner lekinga. Det klarer jeg ikke. Ikke dermed sagt at det er lurt, men såvidt jeg vet har det ikke skjedd noe galt med mine ting.

Gammel 15-01-10, 23:10   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk også min på tirsdag

Litt fornøyd ja!

Gammel 16-01-10, 00:21   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarer ikke å la være å pelle, men den lå på laderen da ...

Gammel 16-01-10, 00:25   #6
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg surfer fra min Iphone nå :asosial:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 00:30   #7
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte min i dag og da jeg spurte så fikk jeg beskjed om at den var ladet halvfull så det var bare å bruke den. Jeg ladet den fult opp før jeg startet å leke med dem

Gammel 20-01-10, 20:59   #8
martzilla
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2010
martzilla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er nok lurt og lade den helt før bruk ja, skal lade dem fullt og hvis det er et brukt eller nytt batteri i telefonen Mor min fikk seg Iphone og var så spendt at hu vaska huset fra kjeller til loft xD

martzilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 21:12   #9
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Er du fornøyd med den Tinkadott? (Fortsatt litt lyst på selv...

Gammel 20-01-10, 21:17   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig fornøyd!!! Den virker bra, og nå har jeg jo alltid nett med meg og, samt musikk til trening. Absolutt å anbefale

Gammel 20-01-10, 21:48   #11
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Så bra! Mannen mener jeg er storforbruker av dyre mobiler, og at jeg bør holde meg i skinnet denne gangen. Han har vel EGENTLIG rett da men..........

Gammel 20-01-10, 23:26   #12
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Iphone anbefalast! Min låg tida si på lading, men den låg ikkje aleine!

Gammel 20-01-10, 23:32   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med Iphone!

Opprinnelig lagt inn av martzilla, her.

Er nok lurt og lade den helt før bruk ja, skal lade dem fullt og hvis det er et brukt eller nytt batteri i telefonen Mor min fikk seg Iphone og var så spendt at hu vaska huset fra kjeller til loft xD

Nye telefoner har li-ion batterier, og da trenger man ikke lade dem fullt. Det har ingen annen virkning enn at man starter med mindre batteri. Gamle batterier skulle fullades og helst tømmes så mye som mulig før man tanket opp igjen, men det gjelder altså ikke ny batteriteknologi.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.