|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Barnevennlig pølsepizzaKan jeg få deres pølsepizza som "alle" barn liker? Skal ha pizzafest for barn i alderen 4-9. Greia er vel å ha minst mulig på utenom pølser og ost. Hva slags saus bruker dere (ikke kun ketchup)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaJeg slenger på alt vi har, jeg, også spiser de det de vil ha.
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizza
Er enig med deg, vi pleier også å slenge på det vi har og iallefall løk og hvitløk. Men har erfart at da er det særlig noen ban som ikke vil ha. Siden dette kun er for barn så tenkte jeg at jeg skulle lage noe enkelt som ALLE liker. Og slippe at de skal sitte å pirke ut det de ikke liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaPølsepizza med oppkuttet pølse , mild tomatsaus og ost er nok bankers ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaBruker å blande tomatpure og ketchup, evt bruke noe mild pizzasaus ala toro eller lignende. Ost oppå der, pølseskiver oppå pizzaen. Ananasbiter innimellom på halve pizzaen.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Men mild tomatsaus: oppskrift! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaHadde det vært mitt barn, burde du bare droppet tomatsausen. Han spiser vanligvis alt, men ikke tomatsaus. Så hvis du tenker at ALLE skal like den ville jeg faktisk vurdert et hjørne eller noe uten tomatsaus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Haha huff da, skjønner jeg har gitt meg ut på en umulig oppgave... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaDu har ikke vurdert å lage minipizzaer? Kutte opp forskjellige ting som kan være oppå, pølser, løk, ost, tomatsaus osv, også får barna lage sine egne pizzaer?
![]() |
#11 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaTurbo liker ikke pølser på pizza men skal ha ost,skine og paprika.Ala Grandiosa
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaSkinke er ikke mine egne unger så glad. Så det får bli pølse og kjøttdeig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Tenkte på det men det er 12-15 barn. Jeg vil også gjøre det enkelt for meg selv, slik at det blir mindre "jobb" når festen pågår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tittel og tittel....
|
Ja, det kan jeg skjønne, men jeg tror du vil få problemer med å lage en pizza alle liker
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaSant men en som de fleste liker kanskje?? Og da tror jeg skal gå for lite variasjon i fyll. Men vil ikke at den skal bli tørr så derfor har jeg lyst på saus oppskrifter. Men skal huske på å ha en del uten tomatsaus også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
Om du lager flere varianter så vil jo de fleste finne noe de liker
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Og hadde det vært mitt barn hadde du droppet pølsa. Hun spiser pølser i alle fasonger ellers, men ikke på pizza.
![]() |
#18 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaVi laget god minipizza på lørdag. Brukte havre Polarbrød og ungene hadde på det de ville. Brukte Dolmio pastasaus som grunnlag, så kunne barna velge fyll: kjøttdeig, pølse, paprika, mais, ananas, ost osv.
![]() |
#19 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaTomatsaus som mine unger liker:
![]() |
#20 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Barnevennlig pølsepizzaJeg tror at om du skal være sikker på at alle liker den så må de få plukke fyll og legge på selv. Ellers blir det fort bare pizzabunn og ost kanskje? Eller kanskje noen ikke liker ost heller, ikke vet jeg.
![]() |
|
|