Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kosekrok til 1-3-åringer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 21:01   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Kosekrok til 1-3-åringer

Jeg lurer på om jeg skal lage en kosekrok for barna på jobb. Vi har en krok som er 2x2m som ungene liker å leke i. De drar ofte alt av puter inn der og jeg lurte på om jeg skulle hjelpe de med å lage den innbydende til hopping, tulling og kosing.

Bør jeg ha en madrass i bunn? Hvor finner jeg puter til en billig penge? Gjerne ting som lett kan vaskes så det er hygenisk.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 21:24   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kosekrok til 1-3-åringer

På den ene avdelingen hos oss har de en kosekrok med madrass i bunn, og endel puter. På den ene veggen inntil er det bokhyller hvor fremsiden av bøkene er vendt frem, og på den andre veggen er det endel speil. Veldig artig. Ja, også er det puter da. Noen store harde puter som de kan stå på ved siden av og hoppe ned fra, og andre puter man kan kose på eller ha i ryggen mens man leser.

På en annen avdeling har de kosekrok med STORE puter, der har de ikke madrass i bunn, men et mykt korthåret teppe.

Billige puter - da tenker jeg IKEA. Sjekk vaskeanvisning på putene du kjøper, jeg har noen trekk til sånne gigantputer som nesten ikke kan vaskes.

Gammel 17-01-10, 11:43   #3
MammaAnneM
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2009
MammaAnneM har et hav av muligheter foran seg
Standard

De har masse fint og billig på Ikea. Så er det salg på KID interiør nå, og de har 50 % på veldig mye, også på puter tror jeg

MammaAnneM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 16:28   #4
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Kjøp litt store puter av litt god kvalitet, og pass på at de har avtakbare trekk som tåler vask på 60 grader. Og en litt tykk god madrass til på ha på golvet.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 18:29   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I barnehagen til gutta har de "kosebinge" - en trekantet madrass med madrassvegger rundt, mer som...Der ligger de og leser bøker, gjemmer seg under puter og koser seg skikkelig. - Men den koster sikkert endel.

Gammel 17-01-10, 18:32   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hos oss er det kosekrok under trappa, med madrass men ikke med ekstra puter for de blir så fort skitne. Ungene gjemmer seg der, og ser ut til å like å være der når de vil ha litt fred og ro.

Gammel 17-01-10, 19:09   #7
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Velg farger med fart i! Røde puter er et must!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.