|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kosekrok til 1-3-åringerJeg lurer på om jeg skal lage en kosekrok for barna på jobb. Vi har en krok som er 2x2m som ungene liker å leke i. De drar ofte alt av puter inn der og jeg lurte på om jeg skulle hjelpe de med å lage den innbydende til hopping, tulling og kosing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosekrok til 1-3-åringerPå den ene avdelingen hos oss har de en kosekrok med madrass i bunn, og endel puter. På den ene veggen inntil er det bokhyller hvor fremsiden av bøkene er vendt frem, og på den andre veggen er det endel speil. Veldig artig. Ja, også er det puter da. Noen store harde puter som de kan stå på ved siden av og hoppe ned fra, og andre puter man kan kose på eller ha i ryggen mens man leser.
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Kosekrok til 1-3-åringerDe har masse fint og billig på Ikea. Så er det salg på KID interiør nå, og de har 50 % på veldig mye, også på puter tror jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosekrok til 1-3-åringerKjøp litt store puter av litt god kvalitet, og pass på at de har avtakbare trekk som tåler vask på 60 grader. Og en litt tykk god madrass til på ha på golvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kosekrok til 1-3-åringerI barnehagen til gutta har de "kosebinge" - en trekantet madrass med madrassvegger rundt, mer som...Der ligger de og leser bøker, gjemmer seg under puter og koser seg skikkelig. - Men den koster sikkert endel.
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Kosekrok til 1-3-åringerHos oss er det kosekrok under trappa, med madrass men ikke med ekstra puter for de blir så fort skitne. Ungene gjemmer seg der, og ser ut til å like å være der når de vil ha litt fred og ro.
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
![]() Sv: Kosekrok til 1-3-åringerVelg farger med fart i! Røde puter er et must!
![]() |
|
|