Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

En hund etter trøbbel

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 13:34   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

En hund etter trøbbel

Husker dere avataren min? Jeg hadde jo dette bildet som avatar før.

Saken er den at da jeg sto opp i dag tidlig møtte jeg en rosa hund.
Etter litt granskning av buret hennes fant jeg jo ut hva det kom av.
Hun har vært i veska mi og funnet favorittglossen min og maltraktert den i buret sitt. Og spist opp innholdet.

Hun var riktignok ikke fullt så rosa som min gamle avatar, men allikevel.
SKal se om jeg får tatt et bilde av henne i løpet av dagen.

Syns jo avataren min var kjempefestlig og tenkte jo aldri på at det kunne skje her hjemme.

Gammel 14-01-10, 13:50   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: En hund etter trøbbel

Må si frøkna har storkost seg. Ei riktig lekker dame er hun

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 14:02   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-01-10, 14:13   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Herlig.

Gammel 14-01-10, 15:31   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hun har nok lært å pynte seg av mor.

Gammel 14-01-10, 15:33   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk.
Hun ser så stolt ut der hun sitter.

"Se så fin jeg er" liksom.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 15:34   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

"Ja, jeg har vært i veska di og hentet meg lipglossen din, uten lov. Spist den opp også. Neste spørsmål??"

Herlig!

Gammel 14-01-10, 16:34   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Dette er den gamle avataren min og ikke bikkja mi da, men det er et herlig bilde.

Gammel 14-01-10, 16:51   #9
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg la aldri merke til det rosa på den hunden på avataren tidligere.

Gammel 14-01-10, 17:14   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Nei, bildet var jo så lite i avataren. Men nå har jeg en sprell levende versjon av avataren her hjemme.

Fant forresten håndkremen min i buret også nå. Den var heldigvis ikke oppspist. Blir vel rar nok i magen av en lipgloss stakkar. Hva gjør man med slike små tyver da?

Gammel 15-01-10, 21:32   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får vi se bildet av hunden din også?

Gammel 15-01-10, 21:42   #12
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 15-01-10, 21:44   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:24   #14
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Utrolig og så søt, bilder sier liksom, lipgloss? nei det har jeg ikke sett

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:26   #15
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hva? Lipglossen? Nei, den har jeg ikke sett.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:28   #16
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Får vi se bildet av hunden din også?

Det kom så dårlig frem på bildene jeg prøvde å ta...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.