|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() LunsjEg er so matlei.. Er møkklei av brødskive med ost. Treng litt tips til feks lunsj, Kva et du til lunsj?
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LunsjMiddagsrester, f.eks pastasalat e.l |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LunsjGrove rundstykker med omelett.
![]() |
#4 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LunsjVi har mikro på jobb og jeg prøver å være flink til å ha med meg middagsrester når vi har hatt supper, gryter, pasta etc. Lager noen ganger salat/pastasalat eller kjøper ferdig fra sånn plukk-selv-disk i butikken. Eller jeg kjøper ferdigmat i butikken og varmer opp i mikroen eller med vann fra vannkoker (Rett-i-koppen-type ting). En sjelden gang har jeg grove knekkebrød eller rundstykker med smøreost, agurk og paprika, men jeg er som deg så lei av brødmat/kald mat til lunsj at jeg faktisk foretrekker Rett i Koppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: LunsjJa det er heilt forferdelig.. Er skikkelig lei og har ingen idear om nokon ting. Har liksom ikkje lyst på noke. Blæh.. Tek gjerne i mot oppskrifter
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lunsj* Middagsrester som jeg varmer i mikroen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|